--

Top-ads

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ

Από το Blogger.

Βάσια Ακαρέπη

Τις τελευταίες μέρες.....

By | Σάββατο, Απριλίου 30, 2011 Leave a Comment
....... Δεν προλαβαίνω! ... κι όταν λέω ''δεν προλαβαίνω'' , εννοώ ΤΙΠΟΤΑ!! ..Περνάει η μέρα και αισθάνομαι ότι δεν μου έφτασε. Δεν είναι τόσο ότι έχω τόσες πολλές δουλειές, όσο το ότι έχω αποδιοργανωθεί εντελώς.. Κάτι οι γιορτές, κάτι που δεν έχει το παιδί σχολείο και τον έχω όλη μέρα σπίτι, κάτι η μαμά μου με την υγεία της, κάτι τα ψυχολογικά μου, κάτι μια ιωσούλα,κάτι το ένα κάτι το άλλο, νιώθω ότι δεν μου φτάνει το εικοσιτετράωρο.... Υπομονή, θα ξαναοργανωθώ...
Και θα βγω και καμιά βόλτα στον αγαπημένο μου ''Korydallos by night'' να πάρω λίγο τα πάνω μου!..
 Αδημονώ! .... Προς το παρόν..........


Καλό σας βράδυ! 

ΥΓ... Απόδειξη ότι δεν προλαβαίνω , είναι ότι οι τελευταίες μου αναρτήσεις είναι ''βραδινές''.... Κάτι σημαίνει αυτό.... Τυχαίο; δεν νομίζω!


Νεότερη ανάρτηση Παλαιότερη Ανάρτηση Αρχική σελίδα

0 σχόλια: