--

Top-ads

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ

Από το Blogger.

Βάσια Ακαρέπη

Η Γυριστρούλα επιστρέφει ...αρωματισμένη!

By | Παρασκευή, Νοεμβρίου 06, 2015 Leave a Comment
Καλημέρα καλημέρα και ..... ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!!!!!!!

Δεν μπορείτε να φανταστείτε την χαρά μου! Είναι τόσο μεγάλη, τόσο δυνατή τόσο ανυπέρβλητη που δεν μπορώ να την κρατήσω για τον εαυτό μου ....

Γύρισε η Γυριστρούλα!!!

Το "παλιοκόριτσο", με είχε αφήσει μόνη μου σαν την καλαμιά στον κάμπο και είχε εξαφανιστεί. Μάταια φώναζα στις γειτονιές και στις ρούγες "Γυριστρούλααααα!" , και γυρνούσα σαν την άδικη κατάρα. Μάταια! Εκείνη πουθενά! Είχε χαθεί για τα καλά.

Σήμερα το πρωί λοιπόν την ώρα που έφτιαχνα τον καφέ μου, ακούω δειλά χτυπήματα στην πόρτα. Ανοίγω και τί να δω! Την κυρία Γυριστρούλα, σεινάμενη κουνάμενη με ύφος μεγάλης σταρ και aditude divas να μπαίνει λέγοντας απλά "ήρθα!"

Κι εκεί που ήμουν έτοιμη να την μαλώσω, με συνεπήρε μία ευωδιά που έχασα τα λογικά μου...

Αντί λοιπόν να την επιπλήξω της είπα "αααχ Τί άρωμα είναι αυτό; Κάτι μου θυμίζει!"

Τότε φίλοι μου, εκείνη άρχισε να μου λέει με κάθε λεπτομέρεια για τα αρώματα με τα οποία είχε κυριολεκτικά λουστεί. Διότι δεν ήταν ούτε ένα ούτε δύο, αλλά γύρω στα δέκα. Κι όλα επώνυμα!

Το αποτέλεσμα βέβαια, ήταν ακαταμάχητο, όπως κι εκείνη άλλωστε, αλλά μια απορία για το πόσα ξόδεψε την είχα , δεν θα σας το κρύψω! Την ρώτησα λοιπόν, πού βρήκε τόσα χρήματα και πόσο της στοίχισε όλη αυτή η αρωματολουσία!

Εκείνη γέλασε...

"Μα στον Κορυδαλλό δεν χρειάζεται χρήμα αλλά μυαλό!" μου είπε κοιτώντας με υποτιμητικά. Και πριν προλάβω να επαναστατήσω, άρχισε να μου δείχνει φωτογραφίες από κάποιο κατάστημα που έμοιαζε με αρωματοπωλείο της Γαλλίας...









Όπως ήταν φυσικό, εγώ δεν καταλάβαινα τίποτα. Μου μίλησε λοιπόν για το κατάστημα "Le Nez" και μου εξήγησε ότι έχει αρώματα που μιμούνται με απίστευτη επιτυχία τα πανάκριβα αρώματα των διάσημων οίκων. Η αλήθεια είναι ότι κι εγώ μπορούσα να το αντιληφθώ αυτό με την όσφρησή μου. Αν δεν μου το έλεγε δηλαδή, δεν υπήρχε περίπτωση να το καταλάβω ότι τα αρώματα που φορούσε δεν ήταν τα "αυθεντικά"... Και πιστέψτε με, έχω εργαστεί σε κατάστημα καλλυντικών για χρόνια και γνωρίζω αρκετά διάσημα αρώματα. 
Μετά άρχισε να ανοίγει πακέτα και τσαντάκια δώρου και να μου βγάζει μία προς μία τις αρωματικές της επιλογές. Στο τέλος, μου έδωσε και τα δώρα μου. 
Τρία μπουκάλια των 50ml από τα τρία αγαπημένα μου αρώματα, και τα αντίστοιχα body lotion τους.
Μου εξήγησε μάλιστα ότι είναι πολύ ενυδατικά και κάνουν το άρωμα να κρατάει ώρες. Επίσης, μου είπε να είμαι φειδωλή με τη χρήση των συγκεκριμένων αρωμάτων, διότι είναι εξαιρετικά ενισχυμένα και δεν χρειάζεται να βάζω πολύ.    

 Προσωπικά, για να λέω και την αλήθεια, δεν συμπαθούσα καθόλου τα αρώματα απομιμήσεις, ή τα  ''χύμα'' όπως τα λέμε στην καθομιλουμένη. Κι ο λόγος είναι επειδή μου αφήνουν μια περίεργη μυρωδιά καθώς εξατμίζονται, κάτι σαν οσμή καμένου πλαστικό... Δεν βρίσκω άλλη λέξη για να το εκφράσω, αυτό μου θυμίζουν. 
Αφήστε που δεν μοιάζουν καθόλου με τα αντίστοιχά τους... 
ΌΜΩΣ αυτά που έφερε η Γυριστρούλα είναι αλλιώς! 
Ειλικρινά σας μιλάω, δεν έχω φορέσει άλλο άρωμα τέτοιου τύπου που να διαρκεί τόσο πολύ και να μυρίζει ακριβώς όπως το άρωμα της επιλογής μου! Ακριβώς όμως! Και χωρίς την μυρωδιά καμένου πλαστικού στο τελείωμα...
Όταν μάλιστα μου είπε και τις τιμές τους, το ενδιαφέρον μου για το κατάστημα ''Le Nez" μεγιστοποιήθηκε.
"Ναι, βρε Γυριστρούλα, όλα αυτά είναι υπέροχα, αλλά μπορούμε να πηγαίνουμε στην Γαλλία κάθε φορά που μας τελειώνει το άρωμα;" την ρώτησα, ελπίζοντας σε μια απάντηση του στιλ
 "Τι σε νοιάζει, εγώ θα πηγαίνω και θα μας τα φέρνω" 
Αντ' αυτής , η Γυριστρούλα ξεκαρδίστηκε στα γέλια..
"Ποια Γαλλία καλέ! Εδώ στον Κορυδαλλό βρίσκεται το κατάστημα. Σερρών48! Μπορείς να πας όποτε θέλεις,  να διαλέξεις ό,τι σου αρέσει και να το συνδυάσεις με απίστευτα προϊόντα σώματος με το ίδιο άρωμα, που είναι και πολύ περιποιητικά!" είπε και μου πήρε τον καφέ μέσα από τα χέρια.
Μάλιστα! Δεν φτάνει που με είχε εγκαταλείψει, μου παίρνει και τον καφέ μου τώρα! Κι ότι τον είχα φτιάξει... 
Αλλά τί να κάνουμε; Γυριστρούλα είναι αυτή και δεν μπορούμε να της κρατήσουμε κακία ....
Ειδικά όταν μοσχομυρίζει! Χαλάλι της ο καφές. 

Όσο για το πού ήταν όλον αυτόν τον καιρό, δεν έχει πια καμιά σημασία... 
Αρκεί που γύρισε πίσω φέρνοντας μαζί της φρου φρου κι αρώματα!! 
Κι όπως λέει η παροιμία, όποιος γυρίζει, μυρίζει.. 
Έτσι κι η Γυριστρούλα.. 
Γυρίζει και μυρίζει ... Υπέροχα!




Καλή συνέχεια! 

Νεότερη ανάρτηση Παλαιότερη Ανάρτηση Αρχική σελίδα

0 σχόλια: