--

Top-ads

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ

Από το Blogger.

Τζακ Ποτ στον Έρωτα; * γράφει η Γαβριέλα

By | Σάββατο, Φεβρουαρίου 07, 2015 Leave a Comment
Το Τζακ Ποτ
Σήμερα αποφάσισα να ασχοληθώ με ένα Τζακ Ποτ εξίσου δύσκολο να το πετύχεις, όσο και εκείνο ενός τυχερού παιχνιδιού, που θα μπορούσε να μας χαρίσει 1.000.000 € . Το Τζακ Ποτ στον Έρωτα.
Η περίεργη διάθεση να ψαχουλεύσω λίγο αυτό το θέμα, στο οποίο πίστευα πάντα πως είχα το αλάθητο, προήλθε  από μια συζήτηση με τον κολλητό μου.


Σε μια από τις μαραθώνιες συζητήσεις μας, μπήκε το ερώτημα κάτω από τι συνθήκες ή προϋποθέσεις θα μπορούσα να ερωτευτώ. Η συζήτηση αυτή είχε ξαναγίνει στο παρελθόν και εγώ θυμόμουν πολύ καλά τι είχα απαντήσει.  Άλλωστε ήμουν βέβαιη, ότι σ΄αυτό το θέμα είχα το αλάθητο. Ένα αλάθητο σαν του πάπα, απόλυτα ξεκάθαρη θέση και απολύτως τεκμηριωμένη στο μυαλό μου.
Ξεκίνησα λοιπόν να του λέω με εκείνη την σιγουριά που συνήθως έχω, πως εγώ θα ερωτευόμουν εκείνον που θα κατακτούσε το μυαλό μου, στην συνέχεια την ψυχή μου και στο τέλος το κορμί μου.
Είπα επίσης πως, αν το μυαλό και η ψυχή έχουν κατακτηθεί τότε στο τρίτο ίσως και να έκανα τα στραβά μάτια, αν ο έρωτας μου σαν σεξουαλικός σύντροφος δεν θα ήταν τεχνικά ο καλύτερος.
''Σύμφωνοι για το μυαλό'' μου απάντησε '' αλλά νομίζω είπε πως πρέπει να μου εξηγήσεις τι περιλαμβάνει η ψυχή''. Απάντησα πάλι με βεβαιότητα, ότι εκεί βρίσκονται τα συναισθήματα όπως η αγάπη, η αποδοχή, η οικειότητα, η τρυφερότητα και όλα εκείνα που σε κάνουν να θεωρείς έναν άνθρωπο μέρος του εαυτού σου.
Σαν μια σφαίρα ήρθε η επόμενη ερώτηση.
"Την Χημεία στο Έρωτα, για την οποία μιλάει όλος ο κόσμος, εσύ που την τοποθετείς?"
Το μυαλό μου έδινε εντολή στην γλώσσα μου ν΄απαντήσει κάτι όμως με συγκράτησε. Ψύλλοι στα αυτιά μου μπήκανε και ενώ εκείνος μου έλεγε την δική του άποψη, εγώ σκεφτόμουν και όπως ήταν φυσικό δεν τον άκουγα.
Ήταν η στιγμή που στύλωσα τα πόδια και για πρώτη φορά είπα πως πιθανόν να έχω κάνει λάθος. Άρχισα να σκέφτομαι, πως ίσως το κρίσιμο σημείο είναι σαρκική χημεία. Ότι δηλαδή η χημεία στο σεξ είναι τελικά αυτό που προσδιορίζει την σχέση.
Εκείνη την στιγμή σκέφτηκα, πως αφού το μυαλό δίνει τις εντολές για να λειτουργούν οι αισθήσεις της γεύσης και της οσμής τότε όλα καλά τα έχω σκεφτεί εγώ. Η μυρωδιά και η γεύση του άλλου σκέφτηκα θα μου αρέσουν, αν το μυαλό μου θα έχει κατακτηθεί. Άρα για μένα η Χημεία ξεκινάει από το μυαλό και σαν αποτέλεσμα έχει μια όμορφη ερωτική πράξη.
Η συζήτηση σταμάτησε και εγώ σταμάτησα να σκέφτομαι, μέχρι την επόμενη ημέρα, που μπροστά μου βρέθηκε μια λεζάντα να λέει «όταν  δύο μυαλά επικοινωνούν, δύο ψυχές αισθάνονται τα ίδια πράγματα και δύο κορμιά ενώνονται σε μια απόλυτη χημική ένωση τότε έχουμε Τζακ Ποτ».
Τότε ήταν που σκέφτηκα πως μάλλον έπρεπε να επανατοποθετηθώ. Κατάλαβα πως δεν υπάρχει συνταγή για την επίτευξη του Τζακ Ποτ στον έρωτα. Ο καθένας μας έχει διαφορετική άποψη ενώ το κρίσιμο σημείο είναι η αμοιβαιότητα και η συμφωνία και στα τρία επίπεδα  Τα πάντα εξαρτώνται από την ιδιοσυγκρασία μας και το σκεπτικό μας.
Μπορεί ένα τεχνικά άριστο σεξ να προσδιορίσει την σχέση για κάποιους και να μην είναι απαραίτητα η επικοινωνία στα επίπεδα του μυαλού και της ψυχής. Εξαρτάται απόλυτα με το τι ζητά ο καθένας για να είναι ευχαριστημένος.
Σεβαστή η άποψη τους, όμως εγώ θα καταθέσω για άλλη μια φορά την δική μου θέση μη τυχόν και βάλω κανέναν να ψαχουλευτεί στο ζήτημα αυτό.
Εγώ μπορεί να μην μπορούσα να ερωτευτώ κάποιον που δεν θα μιλούσε πρώτα στο μυαλό και την ψυχή μου. Θεωρώ ότι αυτές οι δύο προϋποθέσεις είναι για εμένα βασικές για να μιλήσει το κορμί. Ένα τεχνικά άριστο σεξ μπορεί να προσδιορίσει το είδος της σχέσης δεν είναι όμως για μένα το Τζακ Ποτ.
Έχουν δικαίωμα φυσικά κάποιοι να αρκούνται για να ερωτευτούν και να στηρίξουν μια σχέση σε μια άριστη σεξουαλική σχέση και όλα μια χαρά.
Αυτή η κατηγορία είναι μάλλον και αυτοί που ''ερωτεύεται'' με την μεγαλύτερη συχνότητα.
Μια χαρά και δύο τρομάρες θα τους πω όμως. Τζακ Ποτ δεν έχουν και η σχέση αυτή δεν θα έχει διάρκεια, θα ξεθυμάνει μαζί με την λαχτάρα του ενός για το κορμί του άλλου και μετά ....το τίποτα με μπόλικο καθόλου, έτσι για να κάνουμε και λίγο χιούμορ..
Ο Έρωτας που κάνει το Τζακ Ποτ είναι αυτός, που περιλαμβάνει Χημεία και στα τρία επίπεδα και όσο ποιο υψηλά στάνταρ βάζουμε στα τρία αυτά επίπεδα τόσο ποιο δύσκολο είναι να πετύχουμε το Τζακ Ποτ.
Ο μόνος κίνδυνος στη θέση μου αυτή είναι να μην συμβεί ποτέ να συναντήσουμε τον Έρωτα στην απόλυτη αυτή διάσταση.
Η επιλογή δική σας……….


Γαβριέλα Αλβινά



Νεότερη ανάρτηση Παλαιότερη Ανάρτηση Αρχική σελίδα

0 σχόλια: