--

Top-ads

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ

Από το Blogger.

Βάσια Ακαρέπη

Η Γυριστρούλα φτιάχνει...Κηραλοιφή!

By | Τετάρτη, Ιανουαρίου 21, 2015 Leave a Comment
Καλημέρα, καλημέρα....

Στα πλαίσια της ανανέωσης του love korydallos, σκέφτηκε να ανανεωθεί και η Γυριστρούλα!
Αποφάσισε, λέει να προσέχει περισσότερο την διατροφή της, το δέρμα της, τα μαλλιά της και λοιπά και λοιπά... (Λες και τόσο καιρό έκανε κι άλλη δουλειά, αλλά τέλος πάντων..Ας μην μιλήσω καλύτερα..)

Αποφάσισε, ξαναλέει, να στραφεί στην φύση και να ψάξει στα ντουλάπια μου, στο ψυγείο μου αλλά και στο φαρμακείο της γειτονιάς, και στην λαϊκή, και στα καταστήματα μπαχαρικών... Και γενικώς να ψάξει και να βρει φυσικές λύσεις για την περιποίησή της!
Όπως ήδη ξέρετε, και να ήθελα να της χαλάσω χατήρι, εκείνη έχει τον δικό της τρόπο να επιβάλλεται και να κάνει ό,τι θέλει! Οπότε, δεν μου μένει τίποτα άλλο από το να την βοηθήσω και να καταγράφω τις αναζητήσεις της..

Για αρχή σκέφτηκε να φτιάξει μια κηραλοιφή ''Βάλσαμο για τα πάντα" όπως είπε.
Πήγε λοιπόν χθες το απόγευμα στο μαγαζί "Βάλσαμο"(συμπτωματικό είναι το όνομα) που βρίσκεται Ταξιαρχών 135 και αγόρασε τα υλικά.

-Φυσικό κερί μέλισσας 
και
-Βαλσαμόλαδο 

Σε ένα αποστειρωμένο γυάλινο βαζάκι έριξε μια κουταλιά της σούπας τριμμένο κερί μέλισσας και πέντε κουταλιές από το βαλσαμόλαδο. Το γυάλινο βαζάκι το έβαλε μέσα σε μπεν μαρί (δηλαδή σε ένα κατσαρολάκι με λίγο νερό που σιγοβράζει) και το ανακάτεψε απαλά μέχρι να λιώσει το κερί και να ενωθούν τα υλικά. Έπειτα, το τράβηξε από τη φωτιά κι αφού το μείγμα κρύωσε λιγάκι έσπασε κι έριξε μέσα δυο κάψουλες βιταμίνης Ε (Eviol)... Μετά το άφησε να κρυώσει ώσπου το μείγμα στερεοποιήθηκε. ΑΥΤΟ ΗΤΑΝ! 

Τόσο απλά και μέσα σε λίγα λεπτά, η Γυριστρούλα με έκανε να τρίβω τα μάτια μου από την έκπληξη!

"Και τί θα την κάνουμε τώρα;" την ρώτησα
"Θα την χρησιμοποιήσουμε παντού" μου είπε αφοπλιστικά, κι ύστερα μου εξήγησε ότι η συγκεκριμένη κεραλοιφή έχει άριστα αποτελέσματα σε ξηρότητα, εγκαύματα, εκζέματα, διάφορα δερματικά μικροπροβλήματα, αλλά και ως κρέμα νυχτός σε κουρασμένο και ταλαιπωρημένο δέρμα, στα σκασμένα χείλη, στους αγκώνες, στα πόδια μετά το ξύρισμα, στα χέρια ως κρέμα χεριών... Αλλά και για μασάζ σε φλεγμονές μυών και αρθρώσεων, ισχιαλγίες, εξαρθρήματα, κράμπες ....και πολλά άλλα!

Α, ώστε αυτό εννοούσε ''Παντού" σκέφτηκα.
Μου εξήγησε επίσης ότι υπάρχει και η πιο απλή συνταγή της κεραλοιφής που αντί για βαλσαμόλαδο έχει σκέτο ελαιόλαδο, η οποία είναι εξίσου καλή και δεν πρέπει να λείπει από κανένα σπίτι.. Μου είπε ακόμα ότι υπάρχουν πολλές παραλλαγές και με την προσθήκη διαφόρων αιθέριων ελαίων αλλά και λαδιών όπως αμυγδαλέλαιο, χοχόμπα ή βούτηρο καριτέ μπορείς να επιτύχεις διαφορετικές υφές και αποτελέσματα!..

Κοίτα να δεις η Γυριστρούλα ενημέρωση!.. Εγώ τόσο καιρό σπαταλούσα χρήματα ενώ υπήρχαν τόσο ενδιαφέρουσες λύσεις στην φύση..

Δεν έχω να πω κάτι άλλο, θα περιμένω για την συνέχεια.. Γιατί -απ' ότι είπε- ετοιμάζει κι άλλες συνταγές!

Για να δούμε, για να δούμε!



Νεότερη ανάρτηση Παλαιότερη Ανάρτηση Αρχική σελίδα

0 σχόλια: