--

Top-ads

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ

Από το Blogger.

Βάσια Ακαρέπη

Απιστίες...

By | Κυριακή, Νοεμβρίου 16, 2014 Leave a Comment
Καλημέρα και καλή Κυριακή σε όλους...


Τώρα τελευταία σας κάνω απιστίες ... Το παραδέχομαι. Σας παραμελώ! Δεν το κάνω επίτηδες όμως, θέλω να με καταλάβετε...
Αλλά ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή.
Πρώτα από όλα να σας πω ότι είχα πρόβλημα με το laptop μου. Υπολειτουργούσε. Όπως καταλαβαίνετε για μια ανάρτηση χρειαζόμουν ώρες ατελείωτες μέχρι να φορτώσει μια φωτογραφία. Αφήστε που κολλούσε συνέχεια. Δράμα! Από την άλλη το μικρό notebook που έχω -που επίσης υπολειτουργεί- το χρησιμοποιώ κυρίως για το γράψιμο, οπότε αποφεύγω να μπαίνω στο internet από εκεί.... Τις τελευταίες εβδομάδες πια η κατάσταση έφτασε στο απροχώρητο. Έτσι αναγκάστηκα να πάρω καινούριο laptop το οποίο πάει σφαίρα! Οπότε η βλάβη αποκαταστάθηκε καθώς και η επικοινωνία μου.
Δεύτερον είναι το γράψιμο και οι δουλειές του σπιτιού που με έχουν απορροφήσει αρκετά.. Ε, σαν παιδί κι εγώ πρέπει να φτιάξω το σπίτι μου και να στρώσω τα χαλιά μου, δεν νομίζετε; Επίσης έχω να τελειώσω, όχι ένα αλλά δύο βιβλία... Όπως καταλαβαίνετε ...πολλή δουλειά!
Τρίτον, τις λίγες φορές που βγήκα είχα να πάω σε παρουσιάσεις και άλλες κοινωνικές υποχρεώσεις που ήταν εκτός Κορυδαλλού... Είδα ωραία μέρη, όμορφα μαγαζιά αλλά δεν θα σας πω τίποτα για να μην σας ξεσηκώσω. Εξάλλου, κι ο Κορυδαλλός μας δεν πάει πίσω.

Πάντως μια και βρεθήκαμε... Δεν θα σας αφήσω παραπονεμένους...

Θα προτείνω παράσταση που δεν πρέπει να χάσετε ...

"Γελώντας Άγρια" .. Όμως ΠΡΟΣΟΧΗ... Αυτή την Δευτέρα δεν θα πραγματοποιηθεί η παράσταση... Εντάξει; ... Από την άλλη Δευτέρα  .... Κανονικότατα! Πρέπει να το δείτε!





Και για το τελικό καλόπιασμα σας αφιερώνω το τραγουδάκι...



ΚΑΛΗ ΚΥΡΙΑΚΗ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!!!!! 



Νεότερη ανάρτηση Παλαιότερη Ανάρτηση Αρχική σελίδα

0 σχόλια: