--

Top-ads

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ

Από το Blogger.

Βάσια Ακαρέπη

Ψωμί και σκέψεις!

By | Πέμπτη, Οκτωβρίου 30, 2014 Leave a Comment
Καλημέρα καλημέρα και ξανά ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!!

 Δέν έχετε παράπονο; Ένας ήλιος υπέρλαμπρος είναι πάνω από τα κεφαλάκια μας σήμερα!


Σήμερα, ένιωθα σαν να με κυνηγούν. Όχι οι κυνηγοί ταλέντων, ηρεμήστε, εκείνοι είναι απασχολημένοι με το music school της τηλεόρασης, που ας μου πεί ένας άνθρωπος τί σκοπό έχει αυτή η εκπομπή, τέλος πάντων παρασύρθηκα.... Ο χρόνος σαν να με κυνηγούσε αισθανόμουν! Ξύπνησα βιαστική ένα πράγμα! ... Μην ψάχνετε για λόγο. Κανένας λόγος. Έτσι απλά, είχα ένα άγχος αν θα προλάβουμε για το σχολείο και για κάτι άλλες πρωινές δουλίτσες που είχα.

Βγαίνοντας από το σπίτι όμως για να πάω το παιδί στο σχολείο,... μια μυρωδιά φρέσκου ψωμιού μου έσπασε την μύτη. Προερχόταν από τον φούρνο της γωνίας που άνοιξε πριν λίγες μέρες. Εγώ με το ψωμί δεν έχω και τις καλύτερες σχέσεις, θέλω να πω μπορεί να περάσουν μέρες χωρίς να φάω ψωμί, αλλά αυτή η μυρωδιά ήταν τόσο υπέροχη, τόσο μου ξύπνησε αναμνήσεις από την παιδική ηλικία, τότε που ήταν όλα πιο αγνά και όμορφα, τότε που δεν βιαζόμουν όπως σήμερα -χωρίς λόγο- που στην στιγμή σταμάτησα να βιάζομαι!
Πήγα το παιδί στον προορισμό του και στην επιστροφή μπήκα στον φούρνο και πήρα ένα φραντζολάκι αχνιστό χωριάτικο ψωμάκι το οποίο έφερα στο σπίτι με την λαχτάρα να του αλείψω βούτυρο γάλακτος και.... να κάνω μια παύση στην βιασύνη μου για να το απολαύσω.



Πέντε λεπτά απόλαυσης και χαλάρωσης ήταν αρκετά για να σταματήσω να αισθάνομαι σαν κυνηγημένη. Για να σταματήσω να βιάζομαι χωρίς λόγο. Και το ψωμάκι μου απόλαυσα και την δουλειά μου πρόλαβα να κάνω. Όλα γίνονται. Αρκεί πότε πότε να αφηνόμαστε να ζήσουμε την στιγμή. Την Μαγική αυτή στιγμή που σου φωνάζει ''σταμάτα να αισθάνεσαι πως σε κυνηγούν! Κανείς δεν σε κυνηγάει, όλα μες στο μυαλό σου είναι!"

Αν είναι αλήθεια αυτό που λένε για την ενέργεια που σου χαρίζει ένα καλό πρωινό τότε ναι, είμαι σίγουρη πως η μέρα μου ξεκίνησε με πολλή ενέργεια. Θετική ενέργεια, αυτή που πηγάζει από τις καλύτερες αναμνήσεις μας και ανασύρεται όταν η μυρωδιά του ζεστού ψωμιού συναντά την γεύση μας.

Μήπως πρέπει πότε πότε να θυμόμαστε να ζούμε με απλότητα; Λέω μήπως!

Να έχετε μια όμορφη μέρα!



Νεότερη ανάρτηση Παλαιότερη Ανάρτηση Αρχική σελίδα

0 σχόλια: