--

Top-ads

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ

Από το Blogger.

Βάσια Ακαρέπη

Η υπογραφή και πως να την αλλάξεις!

By | Δευτέρα, Σεπτεμβρίου 22, 2014 3 comments


Πριν από πολύ καιρό είχα κάνει μια ανάρτηση στο άλλο μου blog για το πώς άλλαξα την υπογραφή μου η οποία δεν μου άρεσε καθόλου. Ε, λοιπόν, αυτή η ανάρτηση, έχει "μετρήσει" τις περισσότερες προβολές! Απίστευτο;  Κι όχι μόνο αυτό. Έχω λάβει μηνύματα και e-mail από κάποιους φίλους που με ρωτούν πως γίνεται....η αλλαγή!
 Ομολογώ πως δεν περίμενα να υπάρχει τέτοιο ενδιαφέρον για την αλλαγή της υπογραφής, αλλά όπως φαίνεται υπάρχουν κι άλλοι τελειομανείς σε αυτή τη χώρα που θέλουν να αλλάζουν ότι δεν τους αρέσει. Ακόμα κι αν αυτό είναι η υπογραφή τους.
 Αφορμή για την σημερινή ανάρτηση ήταν ένα σχόλιο που άφησε πριν λίγες μέρες η φίλη Nefeli Ntour.
 Για να σας θυμίσω λίγο την ιστορία, θα σας πω πως επειδή δεν μου άρεσε η υπογραφή μου , βάλθηκα να την αλλάξω. Για να το καταφέρω αυτό, επισκέφτηκα διάφορες σελίδες, αλλά δυστυχώς δεν υπήρχε τίποτα στα ελληνικά. Γιαυτό, άρχισα να ψάχνω στα ξένα sites..  Δεν θυμάμαι ακριβώς ποιο είχα επισκεφτεί, αλλά θυμάμαι τις οδηγίες. Λοιπόν έχουμε και λέμε...

1 Παίρνουμε ένα χαρτί και ένα μολύβι ή στυλό. (στην πραγματικότητα παίρνουμε πολλά χαρτιά...)


 





Η παλιά μου υπογραφή.. 
2 Γράφουμε το όνομά μας. Εδώ προσέξτε, αν θέλετε να περιέχει η υπογραφή σας και και το όνομα και το επώνυμο, όπως η δική μου, γράφετε και τα δύο. Δηλαδή, για παράδειγμα Βάσια Ακαρέπη. Το πιο πιθανό όμως είναι να θέλετε να γράφει μόνο το αρχικό του ονόματος σας και το επώνυμό σας.
Π.χ  Β. Ακαρέπη.
 (Εγώ το κάνω με δύο τρόπους, αναλόγως αν υπογράφω βιβλίο ή έγγραφο της τράπεζας. Κάθε περίπτωση είναι διαφορετική)




3. Αυτό το στάδιο είναι το δυσκολότερο αλλά και το πιο σημαντικό. Παρατηρήστε πολύ προσεκτικά τα γράμματα του ονόματός σας και δείτε πως μπορούν να γραφούν χωρίς να σηκώσετε το στυλό από το χαρτί. Προσπαθήστε δηλαδή να το γράψετε με μονοκοντυλιά. Και θα μου πείτε... "γιατί, είναι δύσκολο; Και την παλιά μου έτσι την έκανα!" ...Η δυσκολία έγκειται στο ότι θέλετε να αλλάξετε τον τρόπο που την κάνατε ως τώρα. Να την κάνετε δηλαδή πιο προσεγμένη, πιο καλλιτεχνική. Ίσως να χρειαστεί....να αλλάξετε κάποιο γράμμα. Τί εννοώ; Εμένα για παράδειγμα το αρχικό μου γράμμα είναι το "Β". Για να μπορέσω να περάσω στο επόμενο γράμμα με μονοκοντυλιά, χρειάστηκε να το γράψω με πεζό γράμμα , δηλαδή με "β".. . Έτσι μπορούσε το χέρι μου να κυλήσει πιο ομαλά στο επόμενο γράμμα. Κατανοητό;





4 Αφού έχετε ολοκληρώσει το βήμα της μονοκοντυλιάς , μένει η "ουρίτσα". Η τελική καλλιτεχνική γραμμή που δίνει και τον τελικό χαρακτήρα στην υπογραφή σας. Θέλετε να πηγαίνει προς τα κάτω; Δοκιμάστε το. Θέλετε να κυκλώνει το όνομά σας; Δοκιμάστε το. Κι εδώ είναι και η μεγάλη διαφορά. Τί μήνυμα θέλετε να περνά η υπογραφή σας; Θέλετε να δείχνει στους άλλους πως στοχεύετε ψηλά; Τότε θα πρέπει να τελειώνει ανοδικά. Ή να υπογραμμίζει το όνομά σας και να λέει "είμαι εδώ!" Τί έχετε ανάγκη;  Για παράδειγμα η δική μου υπογραφή ή μάλλον το τελείωμά της είναι εμπνευσμένο από το σήμα της αιωνιότητας.



5 Το τελευταίο βήμα είναι η πρακτική εξάσκηση. Έστω πως βρήκατε αυτό που σας αρέσει και καταλήξατε σε μια υπέροχη υπογραφή. Θα πρέπει, βλέποντάς την, να αισθάνεστε όμορφα. Να νιώθετε σπουδαίοι και δυνατοί. Αν ισχύει αυτό, κάντε την πολλές φορές. Πολλές πολλές φορές! Εγώ ''χάλασα'' ένα ολόκληρο τετράδιο μέχρι να γίνει απόλυτα αυτόματη! Όταν το κατάφερα, άρχισα να πειραματίζομαι με την μονογραφή. Δηλαδή μόνο με τα αρχικά μου.



Τέλος!


...
Αν το επιθυμείτε, μπορείτε να αλλάξετε την υπογραφή σας, δεν είναι δύσκολο. Το σημαντικό είναι να δημιουργήσετε ένα "σημάδι" που να σας εκφράζει!  Που θα σας κάνει να νιώθετε περήφανοι κάθε φορά που υπογράφετε...

Εξάλλου την υπογραφή μας πρέπει να προσέχουμε ΠΟΥ την βάζουμε.... Ε, καλό είναι να προσέχουμε και την ίδια την υπογραφή μας! ...

Να περνάτε όμορφα ότι κι αν κάνετε...









Νεότερη ανάρτηση Παλαιότερη Ανάρτηση Αρχική σελίδα

3 σχόλια:

  1. Amazing thank you . I wanted to ask if you noticed anything different after the change. As I have read that personalities can be detected on our signature. I changed one letter and it opened my world.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα διάβασα την ανάρτηση σου κ είδα λίγο φως στο τουνελ😃 η υπογραφή πρέπει να έχει κ το μικρό όνομα είτε όλο ή το αρχικό γραμμα? Στην ταυτοτητα είχα μόνο το επίθετο είναι σωστό? Ψάχνω στοιχεία κ άκρη δεν βγαζω🤔🤔🤔

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μπράβο πολύ ωραία δουλειά με βοήθησε

    ΑπάντησηΔιαγραφή