--

Top-ads

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ

Από το Blogger.

Βάσια Ακαρέπη

Τι λένε οι Κορυδαλλιώτες ...μέρος β΄.

By | Σάββατο, Μαΐου 17, 2014 Leave a Comment
Καλησπέρα... ή μάλλον Καλημέρα αφού το πιο πιθανόν είναι να δείτε αυτήν την ανάρτηση το πρωί...

Στην προηγούμενη ανάρτηση σας μετέφερα λίγο αυτά που ακούω να λέγονται δίπλα μου εν όψη εκλογών. Να ξεκαθαρίσω πως δεν πρόκειται για προσωπικές μου απόψεις και δεν συμμερίζομαι αυτές τις δηλώσεις, που στην πλειοψηφία τους δείχνουν μη πολιτικοποιημένα άτομα που αντιμετωπίζουν τις εκλογές με κάπως "χαλαρή" διάθεση. Ο λόγος που σας τα μεταφέρω είναι καθαρά για την αστεία τους πλευρά... ... Για να δούμε όμως, τί άλλο λένε οι Κορυδαλλιώτες;

"Αν όλα αυτά τα χαρτιά υποψηφίων που βρίσκονται στο δρόμο πεταμένα ήταν πεντόευρα,  θα είχα κάνει την τύχη μου τώρα!" (Μαθητής λυκείου στην διαδρομή για το σχολείο)

"Θα ψηφίσω τον ^^^^^^ ! Καλό παιδί, μπορεί να τον χρειαστούμε για καμιά εξυπηρέτηση" (κύριος άνω των 60 στην κόρη του)

"Ρε Χ...... αυτόν να ψηφίσουμε, είναι και φίλος, θα κεράσει και κανά σφηνάκι!" (μεταξύ φίλων, στο δρόμο)

"- Εγώ θα ψηφίσω τον ...&&&&&. για δήμαρχο.
  - Μα αυτός βάζει για αντιπεριφερειάρχης
 - Ωχ! Αλήθεια; ...." ( Κυρία ετών 65 στον φούρνο)

"Ο αντιπεριφερειάρχης είναι κάτι σαν αντιπολίτευση της περιφέρειας; " (Μαθητής γυμνασίου)

"-Να σου φέρω ψηφοδέλτια του *****;  Βάζει υποψηφιότητα ο αδερφός μου για δημοτικός σύμβουλος.
 - Ευχαριστώ, αλλά έχω τα δικά μου! Βάζω κι εγώ υποψηφιότητα , με τον  ++++++" (διάλογος μεταξύ κυριών σε κατάστημα ρούχων)

" -Θα πας στην ομιλία του .#######;;
  - Δεν ξέρω. Πότε είναι;
  - Την Κυριακή νομίζω!
  - Ε;;;;;;; "  (διάλογος μεταξύ ενός άντρα και μιας γυναίκας στο ταμείο του Σούπερ Μάρκετ. Ενημερωμένος ο κύριος! Άκου ... "την Κυριακή".)

"Μαμά, γιατί να μην γίνονται εκλογικά κέντρα και τα φροντιστήρια των αγγλικών, να κλείνουν κι αυτά;"  ( Μαθητής τετάρτης δημοτικού και ....γιος μου!)

Με αυτό το τελευταίο μαργαριτάρι του μικρού μου θησαυρού, κλείνει και τον δεύτερο μέρος για το ''Τί λένε οι Κορυδαλλιώτες για τις εκλογές"

Όσο για το τί λέω εγώ , αυτό είναι άλλη ιστορία....

Δείτε την εδώ.......http://lovekorydallos.blogspot.gr/2014/05/blog-post_4555.html





Νεότερη ανάρτηση Παλαιότερη Ανάρτηση Αρχική σελίδα

0 σχόλια: