--

Top-ads

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ

Από το Blogger.

Βάσια Ακαρέπη

Σήμερα γιορτάζουμε!

By | Κυριακή, Μαρτίου 02, 2014 Leave a Comment

Αγαποκορυδαλλιώτες μου!!!! 

Σήμερα γιορτάζουμε... 

και εξηγώ...
Σαν σήμερα, πριν από τρία χρόνια , γράφτηκε η πρώτη ανάρτηση στο παρόν blog...

Γενέθλια λοιπόν!

Τρία χρόνια πέρασαν και ούτε που το κατάλαβα. Τρία χρόνια γεμάτα από την πόλη μας, γεμάτα εμπειρίες και θετική ενέργεια. 
"Αυτό το blog φτιάχτηκε ''για πλάκα'' " έγραφα στην πρώτη μου ανάρτηση. Για να εκφράσω την καθημερινότητα μου μέσα στην πόλη μου που τόσο αγαπώ.
 Τώρα που το σκέφτομαι , τρία χρόνια μετά, λίγο μεγαλύτερη και λίγο ωριμότερη, θα πω πως τίποτα δεν γίνεται για πλάκα! Μπορεί να φαίνεται έτσι στην αρχή, αλλά στην πορεία αποδεικνύεται από τι πάστα είναι φτιαγμένο το καθετί. Η "πλάκα" , φίλοι μου συνήθως κρατάει πολύ λίγο. Και για να είμαστε ακόμα εδώ και να συζητάμε , θα πει πως αυτό το blog δεν φτιάχτηκε για πλάκα. Φτιάχτηκε από αγάπη και από την ανάγκη να εκφραστεί αυτή η αγάπη. 
Κι όχι μόνο από αγάπη για τον Κορυδαλλό...αλλά και από αγάπη για τους ανθρώπους. 
Δεν θα προσπαθήσω να πείσω, όσους δυσπιστούν όταν λέω πως αγαπάω τους ανθρώπους. 
Ο καθένας μπορεί να σκέφτεται ότι θέλει. Συνήθως ο χρόνος δείχνει, τί είναι αληθινό και τί όχι. 
Νομίζω πως για το Love Korydallos και για τους Αγαποκορυδαλλιώτες του, ο χρόνος έδειξε.. Και αφού περάσαμε τόσα και τόσα μαζί... Ε, θα πει πως αγαπιόμαστε... Σωστά; 

Εξάλλου αν το κλίμα μεταξύ μας δεν ήταν τόσο καλό, δεν θα έμενε στην παρέα μας και η Γυριστρούλα! ... Απεχθάνεται τα δήθεν, έτσι αν είχε καταλάβει πως υπάρχει υποκρισία , θα είχε μετακομίσει σε άλλο blog. Γι' αυτό να είστε σίγουροι.  

Χρόνια μας πολλά λοιπόν και πάντα με χαμόγελο και κέφι για ζωή! 

Έχουμε ακόμα πολλά να πούμε....

Σημείωση: Οι φωτογραφίες είναι από το αποκριάτικο πάρτι του Tabacco χθες βράδυ που είχε θέμα ''Κούκλες"..  Όπως βλέπετε, η Γυριστρούλα όχι μόνο ήρθε μαζί μου, όχι μόνο ντύθηκε ακριβώς ίδια με εμένα αλλά ανέβηκε και στο κεφάλι μου για να μην την πατήσουν. Περάσαμε πολύ όμορφα πάντως!   





Νεότερη ανάρτηση Παλαιότερη Ανάρτηση Αρχική σελίδα

0 σχόλια: