--

Top-ads

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ

Από το Blogger.

Βάσια Ακαρέπη

Έλα να ανεβαίνουμε!

By | Παρασκευή, Ιανουαρίου 17, 2014 2 comments


Είχα χάσει το κέφι μου... Είχα πέσει σε μελαγχολία ...

Τα οικονομικά, οι λογαριασμοί , οι δουλειές, τα άγχη κι ένα αίσθημα πως όλα είναι μάταια δημιουργούσαν ένα μαύρο σύννεφο που στεκόταν πάνω από το κεφάλι μου και έβρεχε συνέχεια.. Θα το έχετε καταλάβει κι εσείς που έχετε παρατηρήσει πως δεν γράφω τόσο συχνά πια. Καλά, γι' αυτό υπάρχει κι άλλη εξήγηση, είναι που έχω ξεκινήσει και νέο βιβλίο. Όμως εκτός από αυτό , αισθανόμουν πως δεν είχα κέφι , δεν είχα διάθεση. Αισθανόμουν πως δεν έχω τίποτα να πω. ..

Και ξαφνικά έπεσα πολύ ... Χθες βράδυ , με συνοδεία μουσικής ένιωσα να σκάω να θέλω να εκραγώ. Χρειάζονται πότε πότε αυτά τα ξεσπάσματα για να εκτονώνεται το συναίσθημα. Σήμερα λοιπόν σηκώθηκα πιο ανανεωμένη και σαν να είχε εξαφανιστεί το μαύρο σύννεφο άρχισα να κάνω θετικές σκέψεις. Μου είχε λείψει αυτό το συναίσθημα, αυτό που με κάνει να αισιοδοξώ ότι κι αν συμβαίνει γύρω μου. Να 'μαι ξανά λοιπόν να σας λέω αυτό που πάντα πρεσβεύω ....

Πως η ζωή είναι ένα πάρτι και η πρόσκληση επάνω , εκτός από το όνομά μας έχει γραμμένη και την ώρα προσέλευσης .... Το πάρτι γίνεται ΤΩΡΑ! ... φορέστε τα καλά σας!


Να έχετε μια υπέρλαμπρη μέρα ...(που θα την έχετε , 18 βαθμούς θα φτάσει σήμερα!)

ΟΛΑ ΚΑΛΑ , και χρόνια πολλά στους Αντώνηδες και στις Αντωνίες!


Νεότερη ανάρτηση Παλαιότερη Ανάρτηση Αρχική σελίδα

2 σχόλια:

  1. Βάσια μου καλημέρα! Χαίρομαι που είσαι καλύτερα, εννοείται πως χρειάζονται αυτά τα ξεσπάσματα..
    Να περάσεις ενα όμορφο σαββατοκύριακο φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κοριτσάκι μου καιρός ήταν!!! χαχαχαχ ... Νομίζω πως τώρα συνήλθα! Καλό Σαβατοκύριακο και σ' εσένα!!!

      Διαγραφή