--

Top-ads

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ

Από το Blogger.

Βάσια Ακαρέπη

Στο Beeri Beeri τα έπινα!

By | Κυριακή, Ιανουαρίου 05, 2014 Leave a Comment
Καλημέρα και ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ σε όλους ! Πωωωωώς τα περάσαμε στις γιορτές; ... Εγώ πέρασα πολύ όμορφα φέτος , με καλή παρέα και φίλους  και με ένα ταξιδάκι στην μαγική Θεσσαλονίκη για την Πρωτοχρονιά! Υγεία να έχουμε και να περάσουμε όμορφα και την χρονιά που μόλις έκανε την είσοδό της στην ζωή μας..

Χθες βράδυ, είπαμε με τρεις φίλους μου να πάμε να πιούμε ένα χαλαρό ουζάκι σε ένα καφέ-μεζεδοπωλείο που έχει ανοίξει πρόσφατα στην πόλη μας ( αν δεν πήγαινα θα έσκαγα!)... Δεν σας λέω σε ποιο , κι επειδή δεν μου αρέσει να είμαι αρνητική , θα πω μόνο πως ήπιαμε έναν καφέ στα γρήγορα και πήραμε των ομματιών μας για άλλες παραλίες πιο γνώριμες και ''ηχητικά'' καλύτερες! Καταλαβαίνετε, η μουσική παίζει πολύ μεγάλο ρόλο σε τέτοια μαγαζιά, και αν δεν σε εμπνέει , δημιουργείται ...πονοκέφαλος. Τέλος πάντων , καταλήξαμε στο Beeri Beeri  και δεν το μετανιώσαμε! Αντιθέτως , μετανιώσαμε που δεν πήγαμε κατευθείαν εκεί από την αρχή. Εξαιρετικές μπύρες, ωραία ροκ μουσική , όμορφη ατμόσφαιρα και συζητήσεις για τα πάντα ... Καλή συνταγή για ένα όμορφο βράδυ , δεν νομίζετε; ... Ναι! Ήταν!

Αυτή ήταν η πρώτη μου έξοδος της χρονιάς στον Κορυδαλλό..  Και σε άλλα με υγεία λοιπόν!



Να έχετε μια υπέροχη Κυριακή και μια ακόμη πιο υπέροχη χρονιά!

ΚΑΙ ΝΑ ΦΟΡΑΤΕ ΧΑΜΟΓΕΛΟ - προστατεύει από το κρύο!



Νεότερη ανάρτηση Παλαιότερη Ανάρτηση Αρχική σελίδα

0 σχόλια: