--

Top-ads

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ

Από το Blogger.

Βάσια Ακαρέπη

Όταν οι φίλοι τραγουδούν..

By | Σάββατο, Οκτωβρίου 26, 2013 Leave a Comment
Καλημέρα σας!

Μετά από μια εξαιρετικά δύσκολη εβδομάδα , προσπαθώ να βρω και πάλι τις ισορροπίες μου... 

Να κάνω τις δουλειές μου , να διαβάσω τον ρόλο μου για το θέατρο και να βάλω την ζωή μου σε μια τάξη .. Ότι προσπαθώ να κάνω κάθε Σαββατοκύριακο, δηλαδή. 

Σήμερα όμως το βράδυ , θα αποζημιωθώ για την κούραση. 

Θα πάω στο ''Πυθία cafe-bistro" , να παρακολουθήσω ένα "αλλιώτικο" live .. 

με τίτλο... "ΜΕ ΠΟΙΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΝΑ ΣΕ ΘΥΜΑΜΑΙ"  

Τρεις αγαπημένοι μου φίλοι, ο Αναστάσης Χαμηλάκης στο πιάνο, η ηθοποιός Μαρούσα Στρογγυόγλου στο τραγούδι, και η Αναστασία Μιλιόρη στο βιολί και στα φωνητικά,  μας υπόσχονται μια μαγική βραδιά!! 

Θα είμαι εκεί! 



Στο "Πυθία cafe- bistro" Αγίας Βαρβάρας 13 στον Κορυδαλλό. 
Τηλέφωνο για κρατήσεις 210 4957259








Νεότερη ανάρτηση Παλαιότερη Ανάρτηση Αρχική σελίδα

0 σχόλια: