--

Top-ads

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ

Από το Blogger.

Βάσια Ακαρέπη

Η Γυριστρούλα θέλει .. *2 for joy*

By | Τρίτη, Οκτωβρίου 29, 2013 4 comments


                                               

Καλημέρα καλημέρα καλημέρα!!!
 Με πολλή αισιοδοξία ξεκίνησε σήμερα η μέρα της Γυριστρούλας! Την ξέρετε τώρα πια , ξέρετε πόσο πολύ της αρέσει να γυρίζει και να ψωνίζει , ιδιαίτερα όταν πρόκειται να αγοράσει δώρα για τα αγαπημένα της πρόσωπα! Εξού και ο λόγος της χαράς της, αυτό το ''ανοιξιάτικο'' πρωινό! Ήθελε να κάνει ένα δωράκι στον καλό της που έχει γενέθλια σε λίγες μέρες!... 
Πήρε λοιπόν την τσαντούλα της και πήρε τους δρόμους! 

Λίγες ώρες μετά γύρισε ανανεωμένη και χαμογελαστή  , κουβαλώντας ένα πακέτο.. 
''Ανακάλυψα καινούριο μαγαζί!'" αναφώνησε και άρχισε αν μου δείχνει φωτογραφίες... 
Ε, τότε κατάλαβα γιατί ήταν τόοοοοσο χαρούμενη! Τα ΧΡΩΜΑΤΑ ήταν η αιτία! ....
Όπου χρώμα και χαρά η Γυριστρούλα πρώτη!

Ανακάλυψε, λέει μαγαζί στην  οδό Ρόδου 51- 53 που έχει ένα σωρό όμορφα πράγματα για το σπίτι, για διακόσμηση, για δώρα,  για τις ώρες της χαλάρωσης και για όλες αυτές τις μικρές χαρές της καθημερινότητας που όταν τις ντύνουμε με χρώμα τους δίνουμε άλλη αξία! 
Κι επειδή  δεν πολυκατάλαβα τι εννοούσε, μου είπε το όνομα..

"2 for joy" 

και συμπλήρωσε πως είναι το δεύτερο μαγαζί της αλυσίδας με το όνομα AZALAY, 
όνομα αραβικό και ψαγμένο (μόνο που δεν θυμάται τι ακριβώς σημαίνει)!

Άρχισα να καταλαβαίνω κάπως , πως αυτό το μικρό στο μάτι μαγαζί 
(μικρό δεν είναι απλώς έχει μικρή βιτρίνα) , έχει πολλά πράγματα να μας πει και να δείξει ακόμη περισσότερα! 

Ήδη για τις τρεις εβδομάδες λειτουργίας , δείχνει την αίσθηση γούστου που διαθέτει! 

Τουλάχιστον εγώ , αυτό βλέπω στις φωτογραφίες που μου έφερε η Γυριστρούλα! 
Το δώρο που πήρε , δεν μου το δείχνει γιατί είναι ,λέει, έκπληξη.
Δεν πειράζει , χαλάλι της.. 

Όμως ένα πράγμα της κρατώ ''μανιάτικο'' ....
 Που έφαγε μόνη της τα τρία σοκολατάκια που την κέρασαν στο μαγαζί , 
κι εμένα δεν μου έφερε ούτε ένα!! 
Κακό κορίτσι!

Ίσως αυτό να είναι ένας από τους λόγους για να πάω κι εγώ σε αυτό το μαγαζί.. Ο δεύτερος λόγος είναι οι προσιτές τιμές... κι όσο για τον τρίτο λόγο ... Οι φωτογραφίες μιλούν μόνες τους..

Enjoy... "2 for joy"

Αυτή την θέλω!

και χωρίς μπισκότα είναι γλύκα!

ένας διάφανος κόσμος ομορφιάς...

Αυτή είναι η αγαπημένη μου φωτογραφία!!!! 

λουλούδια σήμερα παντού! 

.. ένας μεγάλος καθρέφτης που μοιάζει με παράθυρο!

αααχ !! Κόκκινα κόκκινα κόκκινα!! 

..μπαίνοντας!

ομορφιές!!!

αντικείμενα , αντικειμενικά πανέμορφα!
Αυτά από την σημερινή βόλτα της Γυριστρούλας! Μέχρι την επόμενη φορά να περνάτε όμορφα και να απολαμβάνετε την κάθε μέρα σας!

Νεότερη ανάρτηση Παλαιότερη Ανάρτηση Αρχική σελίδα

4 σχόλια:

  1. Πολύ ομορφο μαγαζι Θυμασαι ποσο έκαναν περιπου τα πιατάκια τα κοκκινα ειναι υπέροχα και μου φαίνεται θα το επισκεφτω και γω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Βάσο,

      Το συγκεκριμένο σερβίτσιο είναι σε τεμάχια οπότε μπορείς να φτιάξεις μια δική σου συλλογή. Όλες τις τιμές μπορείς να τις βρεις στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα http://azalay.gr ( Κατηγορία PiP Studio)η να καλέσεις στο 213 0291219.

      Ευχαριστούμε θερμά την Γυριστρούλα που μοιράστηκε την εμπειρία της. :)

      Διαγραφή
    2. Κι ότι ήμουν έτοιμη να απαντήσω πως ''δεν ξέρω, αλλά θα προσπαθήσω να μάθω'' ... ¨Τσούπ! Ήρθε η απάντηση από τον ειδικό! :)

      Διαγραφή
    3. Υπέροχο ειναι!! Ευχαριστω πολύ για την βοήθεια!! :)

      Διαγραφή