--

Top-ads

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ

Από το Blogger.

Βάσια Ακαρέπη

Κυριακή, γιορτή και σχόλη!

By | Κυριακή, Αυγούστου 04, 2013 Leave a Comment
Καλημερούδια σας!!

Που βρίσκεστε ; Σε παραλίες; Σε νησάκια;

Εγώ εδώ ! Στον Κορυδαλλό , στην ησυχία και στην ηρεμία!  Κάνω τις δουλειές μου, ακούω τις ανεβαστικές μουσικές μου, μια χαρά περνάω....
Καλέ , δεν σας κάνω πλάκα. Από προχθές με έχει ζώσει μια θετική ενέργεια και έχω τρελά κέφια , έτσι , χωρίς λόγο!  Έκανα και κάτι μικρομετακομίσεις στα έπιπλα- έφερα το γραφείο κοντά στην μπαλκονόπορτα και τώρα μπορώ να βλέπω έξω- και πολύ αναζωογονήθηκα. Τελικά ο Αύγουστος είναι ο αγαπημένος μου μήνας. Είτε μένω στην Αθήνα , είτε φεύγω , περνάω τέλεια τον Αύγουστο. Τέλος πάντων , να μην σας καθυστερώ από τις βουτιές σας, τα ξαναλέμε!

Σας αφιερώνω το τραγουδάκι και σας παροτρύνω να διαβάσετε και αυτή την ανάρτηση που έγραψα στο "Vasia is writing" ...click here 

Το τραγουδάκι θα σας φτιάξει τη διάθεση από τις πρώτες νότες.... εγγυημένα!





Καλές βουτιές σε όλους!!!! 



Νεότερη ανάρτηση Παλαιότερη Ανάρτηση Αρχική σελίδα

0 σχόλια: