--

Top-ads

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ

Από το Blogger.

Βάσια Ακαρέπη

Τα νέα μας ..και τα παλιά μας.

By | Τετάρτη, Ιουλίου 24, 2013 Leave a Comment
Αγαποκορυδαλλιώτες μου γεια σας!



Έχω πολλά να σας πω, και δεν ξέρω από που να αρχίσω.

Πρώτον , ο διαγωνισμός που είχα διοργανώσει από την σελίδα του βιβλίου έληξε και τα αποτελέσματα αναρτήθηκαν στο άλλο μου blog.  Μπορείτε να τα μάθετε εδώ.  http://vasiaakarepi.blogspot.gr/2013/07/blog-post_2400.html

Δεύτερον , έδωσα μια συνέντευξη για το site Gynaika.gr  http://gynaika.gr/synenteuxi-vasia-akarepi/
η οποία συνοδεύεται από έναν νέο διαγωνισμό... Μπείτε και πάρτε μέρος. http://gynaika.gr/mia-nyxta-pou-kratise-xronia/

Τρίτον .... Νιώθω πολύ κουρασμένη! Και Θέλω ΔΙΑΚΟΠΕΣ!!!!!

Αλλά επειδή μάλλον εδώ θα την βγάλω τον Αύγουστο προτιμώ να μην το σκέφτομαι και να προγραμματίζω τις βόλτες μου στην πόλη!

Οπωσδήποτε μπυρίτσα στο BEER HOUSE!

Χαλαρό καφέ στο ΠΑΡΑΤΑΙΡΟ!


Και για να αισθανθώ σαν σε νησί .... θα γυρίσω παρέα με τη Γυριστρούλα (ξέρω πως σας έλειψε),  όοολα  τα γύρω από την πλατεία Ελευθερίας κλαμποκαφεμάγαζα... ξέρετε, AGORA, ΑΙΓΛΗ, και τα τιαύτα!
-Βασικά εμένα πιο πολύ μου αρέσει έτσι που έχει γίνει η πλατεία τώρα, πραγματικά είναι πιο λογικό τα τραπέζια να είναι κοντά στην καφετέρια και όχι απέναντι στην πλατεία όπως ήταν πρώτα, που για να πας στην τουαλέτα κινδύνευες να σε πατήσει αυτοκίνητο, χώρια που έτρωγες στο πρόσωπο όλο το καυσαέριο!-

Έχω σταμπάρει και κάποια καινούργια μαγαζιά στη Μέμου, ένα ρεπορταζάκι θα το κάνω και εκεί , που θα μου πάει...

ΚΑΙ ΤΑ ΒΡΑΔΙΑ ΣΤΟ ΣΙΝΕ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟΣ....ΤΙ ΑΛΛΟ;

Καλά θα περάσουμε και φέτος!

Νεότερη ανάρτηση Παλαιότερη Ανάρτηση Αρχική σελίδα

0 σχόλια: