--

Top-ads

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ

Από το Blogger.

Βάσια Ακαρέπη

Εγώ θα κρατήσω μόνο αυτό ...

By | Τετάρτη, Μαΐου 15, 2013 1 comment

Καλημέρα σας! 
Με βροχή χτές με ήλιο σήμερα , με καλοκαίρι και ζέστη -λένε- το Σαββατοκύριακο... 
Έχει ο καιρός γυρίσματα και εμείς περνάμε από Φθινόπωρο στην Άνοιξη και στο Καλοκαίρι , μέσα σε μια εβδομάδα... Έτσι είναι ο καιρός, έτσι είναι και η ζωή...

Εγώ θα κρατήσω μόνο αυτό για σήμερα , αυτή την φωτογραφία με το λουλούδι που έκοψε ο γιος μου .. Για μένα ;; ΟΧΙ! 
"Θα το δώσω στη Ματούλα" είπε. (Ματούλα = το αίσθημα!)
Όμως εγώ ΑΥΤΗ την εικόνα θέλω να φέρω μέσα μου σήμερα , κι ας μην είναι για μένα το λουλούδι..
Γιατί όταν τα παιδιά ''ερωτεύονται'' και χωρίς εγωισμό , προσφέρουν την παιδική τους αγάπη ....
Τότε , ναι... Κάτι στον κόσμο μας παραμένει ακόμη αγνό 
Κάτι , που θα πάει τον κόσμο μας στο αύριο! 

Φθινόπωρο, Χειμώνας, Άνοιξη, Καλοκαίρι.... και πάλι απ'την αρχή...

Μόνο που... 
Στις παιδικές καρδιές βασιλεύει αιώνια η Άνοιξη! 

ΌΜΟΡΦΟ;; 

....ΚΑΙ ελπιδοφόρο θα συμπληρώσω εγώ.... 

ΝΑ έχετε μια όμορφη μέρα , γεμάτη Αγάπη! 

Νεότερη ανάρτηση Παλαιότερη Ανάρτηση Αρχική σελίδα

1 σχόλιο:

  1. Νομίζω το έχω πει και πριν, αλλά μου φαίνεται πως ο υιός σου όταν έρθει εις ηλικίαν, όχι μόνον θα καίει καρδιές, θα τις κάνει σίς-κεμπάμπ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή