--

Top-ads

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ

Από το Blogger.

Βάσια Ακαρέπη

Πως μου τη γλιτώσατε;

By | Παρασκευή, Μαΐου 24, 2013 Leave a Comment
Καλησπέρα σας!

Τον τελευταίο καιρό τρέχω και δεν φτάνω... και μαζί μου τρέχει και η Γυριστρούλα! Ο λόγος; Φυσικά το νεοεκδοθέν βιβλίο μου, "Μια νύχτα που κράτησε χρόνια" .... Αλλά για μια στιγμή... Εσείς πως μου τη γλιτώσατε και δεν σας έκανα αναλυτική παρουσίαση;; Ξέρετε , περίληψη , φωτογραφία , κλπ κλπ ....
... Δεν πειράζει , να έχουμε και κάτι να πούμε στην παρουσίαση που .. ναι σωστά καταλάβατε θα γίνει στις 18 Ιουνίου , και φυσικά σας περιμένω όλους!!!

Δεν σας λέω άλλες λεπτομέρειες , για το που , ώρα, ομιλητές και άλλα .... για να σας κρατάω σε αγωνία ... Πάντως να θυμάστε πως θα είναι μια όμορφη βραδιά ανοιχτή προς όλους τους φίλους του Love Korydallos.
Τα υπόλοιπα θα σας τα ανακοινώσω μέσα στην επόμενη εβδομάδα...

Μέχρι τότε ...πάρτε μια ιδέα της ιστορίας (όχι που θα μου ξεφεύγατε!)

Περίληψη.
Η Κασσάνδρα επιστρέφει στη γενέτειρά της, αναζητώντας έμπνευση για το νέο βιβλίο της. Εκεί έχει καταφύγει και ο Μάρκος, φυγάς από ένα σκληρό παρελθόν που τον στοιχειώνει, αλλά κι από μυστικά που κρατά καλά κλεισμένα μέσα του. 

Όταν η Κασσάνδρα μαθαίνει για την πολυτάραχη ζωή του, βρίσκει στο πρόσωπό του τον ιδανικό ήρωα για το μυθιστόρημά της. Μπλεγμένοι σε μια «ονειροπαγίδα» θα βιώσουν πρωτόγνωρα συναισθήματα: Οι σκληρές μνήμες του Μάρκου, οι ανεξερεύνητοι φόβοι της Κασσάνδρας, οι δυνατές φιλίες και οι καταλυτικές συγκρούσεις, πλέκονται μεταξύ τους και καθορίζουν τη ζωή τους.

Ίσως τώρα τα παράξενα παιχνίδια της μοίρας να τους δώσουν την ευκαιρία να πολεμήσουν τους δαίμονες που κουβαλούν μέσα τους και να βρουν τη λύτρωση...


Ένα βιβλίο που πρέπει να γραφτεί ... 
Δυο ιστορίες που μπλέκονται η μια μέσα στην άλλη δημιουργώντας ένα κρεσέντο συναισθημάτων ...



Εδώ μόλις το έχω παραλάβει στα χέρια μου και δεν μπορώ να το πιστέψω! 
Οι πρώτες μας αγκαλιές ....
Κρασάκι εορταστικόν στην ''Ταμπακιέρα"




Στον Κορυδαλλό ήδη έχει αρχίσει να διανέμεται και φυσικά θα το βρίσκετε σε όλα τα βιβλιοπωλεία....

Προς το παρόν το πρώτο βιβλιοπωλείο της πόλης μας που το έχει φέρει...και μάλιστα το έχει βάλει  στη βιτρίνα είναι η ΒΙΒΛΙΟΧΑΡΤΕΜΠΟΡΙΚΗ. Τους ευχαριστώ από καρδιάς!  


Αναζητήστε το.... και περιμένω εντυπώσεις! 




Καλό σας απόγευμα!! 


Υ.Γ. Ευχαριστώ πολύ το blog Tsouxtra free press για τη διαρκή υποστήριξη... 

και όλους τους φίλους μου που με τις κοινοποιήσεις τους  με συγκινούν αφάνταστα! 


Νεότερη ανάρτηση Παλαιότερη Ανάρτηση Αρχική σελίδα

0 σχόλια: