--

Top-ads

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ

Από το Blogger.

Βάσια Ακαρέπη

Κρατάει χρόνια το όνειρο!

By | Παρασκευή, Μαΐου 10, 2013 Leave a Comment
Επιτέλους ! Το βιβλίο μου κυκλοφορεί...
Δεν μπορείτε να φανταστείτε πόσα χρόνια κρατάει αυτό το όνειρο μέσα μου, και να τώρα που ήρθε η ώρα που πραγματοποιείται ! Τα συναισθήματα είναι τόσο ανάμεικτα που έχω χάσει τα λόγια μου και δεν μπορώ να πω τίποτα πέρα από τις φράσεις ''συγκινούμαι''και  ''δεν το πιστεύω'' ...
Άλλωστε , σε κάτι τέτοιες στιγμές , τα λόγια είναι περιττά !


Προς το παρόν μπορείτε να το βρείτε στο site των εκδόσεων ΜΙΝΩΑΣ , αλλά από Δευτέρα θα αρχίσει να διανέμεται και στα βιβλιοπωλεία. 

Στον Κορυδαλλό θα υπάρχει στα περισσότερα βιβλιοπωλεία,  λεπτομέρειες όμως και διευθύνσεις,  θα σας πω όταν θα έχω στοιχεία... ..

Αν θέλετε να μαθαίνετε νέα, αλλά και να βιώσετε τα συναισθήματα που πηγάζουν από αυτή την ιστορία, μπορείτε να κάνετε ''LIKE" στη σελίδα του βιβλίου στο facebook. 


Το ταξίδι άρχισε.... και σας καλώ να ταξιδέψουμε μαζί! 





Νεότερη ανάρτηση Παλαιότερη Ανάρτηση Αρχική σελίδα

0 σχόλια: