--

Top-ads

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ

Από το Blogger.

Βάσια Ακαρέπη

Φεύγω.....Τώρα φεύγω!

By | Τετάρτη, Μαΐου 01, 2013 Leave a Comment
Καλημέρα και καλό μήνα!

Είχα τις αναποδιές μου, είχα τις βλάβες μου, είχα και τις αναβολές ...αλλάαα ... Τώρα πια έφτασε η στιγμή !! Φεύγω ! .... Πηγαίνω στο χωριό μου το καταπληκτικό (εντάξει κι ο Κορυδαλλός όμορφος είναι αλλά και το χωριό μου δεν πάει πίσω! ) .. να ξεκουραστώ, να ανανεωθώ και θα σας έρθω δριμύτερη σε μια εβδομάδα... Ως τότε θα τα λέμε από απόσταση!

Προς το παρόν θα σας ευχηθώ να έχετε έναν υπέροχο Μάιο, που είναι και ο αγαπημένος μου μήνας! ....
Πάρτε και μερικά λουλουδάκια που βρήκα μέσα στον υπολογιστή μου  να φτιάξετε στεφάνι όσο εγώ θα ταξιδεύω ...και το απόγευμα που θα σας ξαναβρώ να μου το δείξετε !

ως τότε .....

Γεια σας!!!!




Νεότερη ανάρτηση Παλαιότερη Ανάρτηση Αρχική σελίδα

0 σχόλια: