--

Top-ads

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ

Από το Blogger.

Βάσια Ακαρέπη

Ποια είναι η Γυριστρούλα;

By | Τετάρτη, Μαρτίου 06, 2013 Leave a Comment
Λοιπόν νομίζω πως έφτασε πια η ώρα να σας μιλήσω για τη Γυριστρούλα! Την ξέρετε από τις αναρτήσεις που είναι αφιερωμένες στο shoping therapy, την ξέρετε από τις αναρτήσεις για τους καλλιτέχνες, την έχετε παρακολουθήσει στις περιπέτειες της και στις γυροβολιές της..
 Ποια όμως είναι πραγματικά η Γυριστρούλα; ... Είναι αληθινή; Είναι φανταστικός χαρακτήρας; ...
Η απάντηση βρίσκεται κάπου ανάμεσα!
Στην ουσία η ''Γυριστρούλα'' είμαι εγώ... ( ναι το ξέρω πως το είχατε καταλάβει). Πρωτοαποκάλεσα τον εαυτό μου έτσι σε μια παλιά ανάρτηση με θέμα την αγορά του Κορυδαλλού... εδώ μπορείτε να τη δείτε. .... Ε, λοιπόν μου άρεσε το επίθετο και το χρησιμοποιούσα όποτε ήθελα να μιλήσω για μόδα, βιτρίνες, παπούτσια και προσφορές..  Ώσπου... Άρχισε να γίνεται κάτι παράξενο. Όταν "μιλούσα" σαν "Γυριστρούλα" αισθανόμουν διαφορετικά, σαν να με καταλάμβανε το πνεύμα ενός ζωηρού κεφάτου κοριτσιού που ήθελε να εκφραστεί μέσα από εμένα... Φυσικά, κάτι τέτοιο δεν συμβαίνει, απλώς είναι ένα άλλοθι για να μπορώ να χαλαρώσω λίγο, να βγάλω από μέσα μου και άλλα πράγματα, λίγο πιο ανάλαφρα-ουχί όμως "ελαφριά"-. Έτσι η Γυριστρούλα άρχισε να έχει υπόσταση, χαρακτήρα, προσωπικότητα! Θα μπορούσαμε να πούμε πως θα γινόταν και χαρακτήρας βιβλίου, γιατί όχι;  Δεν είχε όμως εμφάνιση! Δεν είχε εικόνα! Ήταν απλώς ένας φανταστικός χαρακτήρας... Μέχρι που βρήκε σώμα να κατοικήσει... Γιατί πέρυσι τα Χριστούγεννα μου έκαναν δώρο μια κουκλίτσα (ναι καλά διαβάσατε) από τη σειρά Monster High, την Dragoulaura. Όσοι έχετε κόρες θα τη γνωρίζετε! Τώρα γιατί μου την έκαναν δώρο, ε, αυτό έχει να κάνει με τον γνωστό παλιμπαιδισμό μου, δεν είναι η πρώτη φορά που μου φέρνουν δώρο παιχνίδι, και ελπίζω να μην είναι και η τελευταία ( χεχε) ..  Έτσι λοιπόν σε μια ανάρτηση μου ήρθε η ιδέα να ονομάσω την κουκλίτσα αυτή ''Γυριστρούλα" και να τη φωτογραφίσω με τα ''τσιχλοφουσκί'' γοβάκια που μόλις είχα αγοράσει...κι από εκείνη τη στιγμή εγκαταστάθηκε κανονικά στο γραφείο μου αλλά και σε αυτό το ιστολόγιο ως ανεξάρτητος χαρακτήρας! Ενίοτε και ως blogger αφού την βάζω να μιλάει και να γράφει..  
Αλλά η Γυριστρούλα δεν μιλάει μόνο.... κάνει κι άλλα πράγματα...
Απαιτεί , Θαυμάζει , Διαλέγει , Δημιουργεί, Βολτάρει , Διακοσμεί......
Κυρίως όμως περνάει καλά, γελάει πολύ και βλέπει τη ζωή απλά! Είναι αποφασισμένη να είναι ευτυχισμένη, και με τα πολλά και με τα λίγα, κι αν νομίζετε πως είναι μόνο μια μικρή χαζή κουκλίτσα του εμπορίου, σας διαβεβαιώ πως δεν είναι! Είναι βαθύτατα φιλοσοφημένη και ξέρει αυτό το μεγάλο μυστικό που μόνο τα παιδιά ξέρουν, (κι οι μεγάλοι το ξεχνούν) ...
Πως από τη στιγμή που μαθαίνεις να περπατάς ...μπορείς να γυρίσεις όλο τον κόσμο !!!
ΚΑΙ ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙ!








Καλό σας απόγευμα ...

Νεότερη ανάρτηση Παλαιότερη Ανάρτηση Αρχική σελίδα

0 σχόλια: