--

Top-ads

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ

Από το Blogger.

Βάσια Ακαρέπη

Μπομπιράκι ....

By | Τρίτη, Μαρτίου 05, 2013 Leave a Comment
Κι εκεί που νομίζεις πως ο Κορυδαλλός δεν έχει τίποτα καινούριο πια, να σου και ξεπετιέται ξαφνκά ένα νέο μαγαζί, ένα νέο στέκι και σου αλλάζει την ψυχολογία εντελώς... Γιατί ... ΤΙ ανακάλυψα το Σάββατο το βράδυ που έκανα τις βόλτες μου στην πλατεία Μέμου μου;; (το ''μου'' είναι λόγω της αγάπης μου γι' αυτήν) ΤΙ έλειπε από τον γλυκό μας Κορυδαλλό;  Μα φυσικά το ''Μπομπιράκι" !! Τι είναι αυτό; Ένα μικρό και πολύ γλυκό μαγαζί που μόλις έχει ανοίξει, πάνω στην πλατεία Μέμου και όπως λέει η ταμπέλα του είναι ''ρακομελάδικο" δηλαδή σερβίρει ρακόμελο! Τέλειο; Εγώ το βρήκα καταπληκτικό αν σκεφτείτε πως έχω ακούσει πολλές φορές φίλους μου να λένε πως θα ήθελαν να ανοίξουν ένα μαγαζί που να σερβίρει ρακόμελο (ναι σε άλλες περιοχές είναι πολύ in!).. Και να που έγινε και εδώ κι ας μην το άνοιξαν φίλοι μου! Δεν έχουμε λοιπόν, παρά να μαζευτούμε να πάμε. Απ' ότι κρυφοκοίταξα μέσα από τη βιτρίνα, στο μαγαζί μαζεύονται νέοι και όσοι αισθάνονται νέοι, οπότε Αγαποκορυδαλλιώτες μου είμαστε ευπρόσδεκτοι! .... ''Μπομπιράκι" και ρακόμελο λοιπόν.... για να πάνε κάτω τα φαρμάκια.....

Καλή σας μέρα! 
Νεότερη ανάρτηση Παλαιότερη Ανάρτηση Αρχική σελίδα

0 σχόλια: