--

Top-ads

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ

Από το Blogger.

Βάσια Ακαρέπη

Έχω ΟΝΟΜΑ...

By | Πέμπτη, Μαρτίου 14, 2013 Leave a Comment
Φίλοι μου ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!!
Τα μάθατε τα νέα μου; ... Επιτέλους έχω όνομα! ... Όχι εγώ καλοί μου , στο βιβλίο μου αναφέρομαι...Το ετοιμάσαμε, το επιμεληθήκαμε, το σελιδοποιήσαμε, και στο τέλος το βαφτίσαμε... Ή μάλλον το ξαναβαφτίσαμε, αφού το πρώτο του όνομα ήταν , ας το πούμε ..."προσωρινό" (γιατί κάπως έπρεπε να το αποκαλώ κι εγώ)
Λοιπόν ύστερα από τόσο καιρό που σας βασανίζω, έφτασε η ώρα να σας το ανακοινώσω!
Το βιβλίο μου θα λέγεται ''Μια νύχτα που κράτησε χρόνια" και θα κυκλοφορήσει το πρώτο δεκαπενθήμερο του Μαΐου από τις εκδόσεις ''ΜΙΝΩΑΣ" ..

Μείνετε συντονισμένοι για νεότερα ... Ξέρετε, εξώφυλλο , περίληψη και άλλα νέα!

Ως τότε να περνάτε όμορφα! 
Νεότερη ανάρτηση Παλαιότερη Ανάρτηση Αρχική σελίδα

0 σχόλια: