--

Top-ads

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ

Από το Blogger.

Βάσια Ακαρέπη

Καλή μας εβδομάδα...

By | Δευτέρα, Μαρτίου 11, 2013 Leave a Comment
Καλημέρα !

Πως περάσατε το Σαββατοκύριακο; Όμορφα ελπίζω! Εγώ ύστερα από ένα ταξιδάκι αστραπή, είμαι γεμάτη ενέργεια για την υπέροχη εβδομάδα που ξεκινά.
Έτοιμη να ριχτώ ξανά στην καθημερινότητα μου, με τις σκοτούρες της και τις χαρές της, μικρές αλλά σημαντικές.. 
Αυτή η εβδομάδα θα έχει πάλι χαρές , πάλι παρτάκια, πάλι λόγους για να χαμογελάμε.. Κι αν δεν έχει, μπορούμε πάντα να δημιουργήσουμε εμείς τους λόγους για να χαμογελάμε! Σωστά;;

Καλή εβδομάδα Αγαποκορυδαλλιώτες μου και μη μου σκοτίζεστε και πολύ... Ο Χειμώνας - σε όποιον τομέα της ζωής κι αν υπάρχει- δεν μπορεί παρά να είναι απλώς και μόνο μια εποχή! Κι οι εποχές έρχονται και παρέρχονται... ΕΥΤΥΧΩΣ! 

Κέφια λοιπόν...
Και χαμόγελα! ΠΟΛΛΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑ!!!!


Νεότερη ανάρτηση Παλαιότερη Ανάρτηση Αρχική σελίδα

0 σχόλια: