--

Top-ads

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ

Από το Blogger.

Βάσια Ακαρέπη

Ουρανοί μου!

By | Πέμπτη, Φεβρουαρίου 07, 2013 Leave a Comment
Καλημέρα φίλοι μου!!!
Αν δείτε μια τρελή τα πρωινά να φωτογραφίζει τον ουρανό , να ξέρετε πως είμαι εγώ.. Και το λέω με περηφάνια!
Όπως είναι γνωστό, σε κανέναν δεν αρέσει να ξυπνάει το πρωί και να τρέχει πανικόβλητος σε σχολεία , σε δουλειές και τράπεζες... Γιαυτό ο καθένας από εμάς έχει βρει ένα κίνητρο ώστε να ξεκινάει πιο ευχάριστα η μέρα του (ή τουλάχιστον θα έπρεπε να βρει κάτι ώστε να μην βλέπουμε συνέχεια γκρινιάρικα πρόσωπα στο δρόμο). Εγώ,λοιπόν, που έχω λατρεία για τα σύννεφα, τον ήλιο και τον ουρανό γενικότερα, υιοθέτησα αυτή την συνήθεια κι έκτοτε , λάτρεψα (που λέει ο λόγος) τα πρωινά! Σχεδόν κάθε πρωί, την ώρα που πηγαίνω το παιδί μου στο σχολείο, στρέφω το βλέμμα στον ουρανό  κι αν το θέαμα μου αρέσει, το φωτογραφίζω.. Κατόπιν, αφού γυρίσω στο σπίτι μου και φτιάξω το καφεδάκι μου , κοινοποιώ τις φωτογραφίες στις σελίδες μου στο facebook καλημερίζοντας τους φίλους μου! ... Μπορεί να φαίνεται χαζούτσικο όλο αυτό , όμως εμένα μου αρέσει πολύ. Πρώτον με κάνει να συνειδητοποιώ πόσο όμορφη είναι η ζωή και δεύτερον πόσο διαφορετική είναι η κάθε μέρα! .... Το ''carpe diem'' τότε, φαντάζει μια πανεύκολη υπόθεση.... Τόσο εύκολη όσο ένα κλίκ στην φωτογραφική του κινητού μας!

Καλημέρα σας!



Για περισσότερες φωτογραφίες, καλημέρες , γλύκες και χαριτωμενιές 
με πολλή θετική ενέργεια και αισιοδοξία, επισκεφτείτε την σελίδα μου στο facebook. 




Νεότερη ανάρτηση Παλαιότερη Ανάρτηση Αρχική σελίδα

0 σχόλια: