--

Top-ads

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ

Από το Blogger.

Βάσια Ακαρέπη

Καφές με τριαντάφυλλα!

By | Σάββατο, Ιανουαρίου 05, 2013 Leave a Comment
Καλημέρα και καλό Σαββατοκύριακο να έχουμε...

Σήμερα ξύπνησα με χαρά για να απολαύσω τον grande ελληνικό καφέ μου στην καινούργια μου κούπα που αγόρασα χτές από το κατάστημα "Coffeeway" της Ταξιαρχών (Ταξιαρχών 55)


Αυτήν την κούπα την είχα βάλει στο μάτι από την ημέρα που είχα πάει στο River West, και ήθελα να την αποκτήσω.... Τι κάνει όμως η γνήσια Αγαποκορυδαλλιώτισα;; ..... Επιλέγει να την αγοράσει από το Coffeeway του Κορυδαλλού , έτσι για να ενισχύσει την γειτονιά της..  Και δεν είναι η πρώτη φορά που το κάνω αυτό. Γενικώς, ότι μπορώ να το αγοράσω στον Κορυδαλλό , αποφεύγω να το πάρω από αλλού, και πείτε με ότι θέλετε! Δηλαδή, κακό είναι που θέλω να στηρίζω την πόλη μου; 

Σας αφήνω να αναρωτηθείτε και πάω να απολαύσω τον καφέ μου με την ησυχία μου ....

Επανέρχομαι σε λίγο με καινούργια ανάρτηση... 

Καλή σας μέρα! 


Νεότερη ανάρτηση Παλαιότερη Ανάρτηση Αρχική σελίδα

0 σχόλια: