--

Top-ads

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ

Από το Blogger.

Βάσια Ακαρέπη

Φαντασία και χαμόγελο!

By | Τρίτη, Ιανουαρίου 22, 2013 Leave a Comment


Καλημέρα φίλοι μου! Καλή εβδομάδα να έχουμε....
Λοιπόν , ήταν να μην ανακαλύψω το Instagram! Άπαξ και το ανακάλυψα έχω τρελαθεί να δημιουργώ εικόνες, ευχές, τσιτάτα και άλλα όμορφα και δημιουργικά πραγματάκια, τα οποία κοινοποιώ κυρίως στην σελίδα στο facebook (όχι την love ''korydallos'', την άλλη )...
Πολύ με ενθουσιάζει η ιδέα να μπορώ να φτιάχνω εικόνες και να κόβω και να ράβω την πραγματικότητα στα μέτρα μου, είναι στη φύση μου άλλωστε η δημιουργία πάσης φύσεως.. 
Όπως καταλαβαίνετε , έχω να σας δείξω πολλές εικόνες και stickers  από το Instagram! ... 
Φαντασία να έχεις ! ..... το λέει και η κυρία πιο πάνω....

Α! ναι και χαμόγελο.....
Να μην ξεχνάμε το χαμόγελο!!!!!
Νεότερη ανάρτηση Παλαιότερη Ανάρτηση Αρχική σελίδα

0 σχόλια: