--

Top-ads

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ

Από το Blogger.

Βάσια Ακαρέπη

Ταξίδι...ψυχής..

By | Τρίτη, Ιανουαρίου 15, 2013 1 comment
Καλημερούδια στους όμορφους ανθρώπους αυτής της πόλης! Μου λείψατε βρε κουτά! Αν σας έλειψα κι εγώ τότε αυτό σημαίνει πως έχουμε πια δημιουργήσει μια όμορφη σχέση! Αν όχι ...καλά σας! ...
Δεν ξέρω αν θυμόσαστε πέρυσι που σας είχα πει πως έγραφα ένα βιβλίο...  Ε, λοιπόδν αυτό το βιβλίο τελείωσε τον Φεβρουάριο του 2012 και ξεκίνησε την πορεία του. Δηλαδή το έστειλα σε κάποιους γνωστούς εκδοτικούς οίκους και περίμενα απάντηση. Δεν έχει σημασία σε ποιους το έστειλα , σημασία έχει πως τον Αύγουστο έλαβα την πολυπόθητη θετική απάντηση από τον εκδοτικό οίκο ''Μίνωα"..
 Με την υπογραφή του συμβολαίου ξεκίνησε και το ταξίδι του βιβλίου μου, που αναμένεται να ολοκληρωθεί μετά το Πάσχα που θα βγει πια στα βιβλιοπωλεία. Μέχρι τότε όμως έχουμε πολύ δουλειά... Επιμέλεια κειμένου, επιλογή εξωφύλλου, επιλογή τίτλου (ναι, εγώ μπορεί να είχα δώσει κάποιο τίτλο στο βιβλίο αλλά θεωρήθηκε παραπλανητικός σε σχέση με το περιεχόμενο)  και πολλά πολλά άλλα που κι εγώ τώρα τα μαθαίνω! ...
 Όπως κάθε ταξίδι , έτσι κι αυτό , έχει τους ενδιάμεσους σταθμούς του . Τώρα βρίσκεται στη φάση της επιμέλειας! Έλαβα προχτές το κείμενο μου με τις μικρές διορθώσεις και υποδείξεις της επιμελήτριας   (την ευχαριστώ πολύ που σεβάστηκε το κείμενο μου) ... Εγώ τώρα καλούμαι να το διαβάσω προσεκτικά, να δω τις παρατηρήσεις της όπου υπάρχουν,και να συμφωνήσω μαζί της  ή να αντιπροτείνω εναλλακτικές φράσεις, έτσι ώστε το αποτέλεσμα να με εκφράζει, ωστόσο να έχει και μια αισθητική που ενδεχομένως να μην την είχε αν δεν περνούσε από αυτή τη φάση.
  Τι θα γίνει μετά; Δεν ξέρω! Κι εγώ τώρα κάνω τα πρώτα μου βηματάκια ... Ότι καινούργιο μαθαίνω θα σας το λέω... Υπομονή να έχουμε , και το καλοκαιράκι θα το κρατάμε στα χέρια μας!...
Για εσάς μπορεί να είναι απλώς "ένα βιβλίο", καλό, κακό, ή αδιάφορο....
Για εμένα όμως είναι το όνειρο που είχα από παιδί... Και είμαι πολύ ευτυχισμένη που το πραγματοποιώ, άσχετα από την έκβαση που μπορεί να έχει...

Εξάλλου το ταξίδι είναι πολύ πιο όμορφο από τον ίδιο τον προορισμό.....

''Κι αν πτωχική την βρεις η Ιθάκη δεν σε γέλασε
  Έτσι σοφός που έγινες με τόση πείρα,
  ήδη θα το κατάλαβες Ιθάκες τί σημαίνουν."
                                                Κ. Καβάφης

Νεότερη ανάρτηση Παλαιότερη Ανάρτηση Αρχική σελίδα

1 σχόλιο:

  1. μοιραζόμαστε το ίδιο όνειρο, οπότε θα στηρίξω το δικό σου (το δικό μου αργεί ακόμη).
    Όταν κυκλοφορήσει το βιβλίο, θέλω να με ενημερώσεις και να βοηθήσω στην προώθηση του :[

    ΑπάντησηΔιαγραφή