--

Top-ads

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ

Από το Blogger.

Βάσια Ακαρέπη

Όλοι οι Νίκοι της ζωής μου...

By | Πέμπτη, Δεκεμβρίου 06, 2012 2 comments
Καλημέρα φίλοι μου!... Τι καλή δηλαδή, ψυχρή και βροχερή είναι αλλά εμείς τη λέμε ''καλή'' για να την καλοπιάσουμε! Σωστά;...
 Σήμερα γιορτάζουν οι Νίκοι και οι Νικολέτες! Θα μου πείτε κι εχτές γιόρταζαν οι Σάββες και προχτές οι Βαρβάρες, αλλά δεν το έκανα θέμα. Όμως μου συμβαίνει κάτι με το όνομα "Νίκος", γιαυτό και σήμερα έχω επιθυμία για ''Χρόνια πολλά" και για να μοιραστώ μαζί σας την μικρή μου ιστορία... 
    Είναι κάτι σαν κάρμα! Όλοι μου τη ζωή περιστοιχίζομαι από Νίκους! Ο παππούς μου λεγόταν Νίκος, ο ξάδερφος μου λέγεται Νίκος, ο πρώτος μου έρωτας στο δημοτικό ήταν Νίκος, και η πρώτη μου σχέση ήταν Νίκος! Ο άντρας που τελικά παντρεύτηκα, και πατέρας του παιδιού μου, έχει το όνομα Νίκος, αφού χώρισα πάλι με Νίκο βρέθηκα, το βαφτιστήρι μου λέγεται Νίκος, ο γαμπρός μου λέγεται Νίκος, και μερικοί φίλοι μου τριγύρω έχουν το όνομα Νίκος! Όταν με πλησιάζει κάποιος, εννιά φορές στις δέκα λέγεται Νίκος, ναι το ξέρω, καταντά βαρετό, αλλά πιστέψτε με, όλο και κάπου γύρω μου υπάρχει ένας Νίκος που με τον έναν ή με τον άλλον τρόπο, επηρεάζει τη ζωή μου! Και το πιο ανατριχιαστικό είναι πως κι εγώ η ίδια , αν γεννιόμουν αγόρι , Νίκο θα με έλεγαν.. . Παντού υπάρχει ένας Νίκος, όπως ''παντού υπάρχει κι ένας μύθος" ... Ε, ο δικός μου μύθος, έχει το όνομα Νίκος! Γιαυτό και το αγαπώ σαν όνομα...Γιατί κάθε 6 Δεκεμβρίου , πάντα έχω έναν λόγο για να πω ''Χρόνια Πολλά"... 
Είναι σίγουρο πως μέσα σε αυτή την ανάρτηση ,θα έχω ξεχάσει να αναφέρω μερικούς Νίκους της ζωής μου, αλλά ας με συγχωρήσουν, είναι πρωί ακόμα! ...
Εύχομαι να είναι όλοι καλά και να ζήσουν πολλά πολλά και καλά χρόνια! ... Και οι Νικολέτες επίσης, παρόλο που δεν έχω καμιά φίλη Νικολέτα!

Και για το τέλος θα κλείσω με δυο αγαπημένα μου τραγούδια , του αείμνηστου Νίκου Παπάζογλου, τα οποία όμως, ας με συγχωρήσουν οι Νίκοι, θα τα αφιερώσω στον Γιάννη ( χα! Σας την έφερα!!) 




Να έχετε όλοι μια καλή και όμορφη μέρα! 
Νεότερη ανάρτηση Παλαιότερη Ανάρτηση Αρχική σελίδα

2 σχόλια:

  1. Ένα Νίκο γνώρισα στη ζωή μου κι αυτόν αγάπησα, ερωτεύτηκα και στο τέλος παντρεύτηκα κι είμαι πολύ ευτυχισμένη δίπλα του.Χρόνια του πολλά, αλλά δε θα παραλείψω και σ΄ όσους γιόρτασαν(κάπως καθυστερημένες βέβαια οι ευχούλες μου).
    Έχεις τρία αξιόλογα ιστολόγια!Μ΄ αρέσουν τα λόγια κι οι σκέψεις σου, γιατί φανερώνουν ανθρωπιά κι ευαισθησία(ανάγκες που ΄χει η κοινωνία μας) κι έγινα αναγνώστρια και στα τρία ιστολόγιά σου, ενώ θα τα παρακολουθώ κι απ΄ την αγαπημένη μου λίστα.
    Σ΄ ευχαριστώ, να ΄σαι πάντα καλά και θα τα λέμε!
    Σοφία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμένα πάλι δεν μου πολυστέριωσε το όνομα Νίκος αλλά πάντα το αγαπώ σαν όνομα, κι έχω γνωρίσει πολλά καλά παιδιά που το φέρουν! Να χαίρεσαι το Νίκο της ζωής σου και να είσαι πάντα ευτυχισμένη δίπλα του! ...
      ....Όσο για τα λόγια σου, τι να πω με συγκινείς! ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!!!!!!

      Διαγραφή