--

Top-ads

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ

Από το Blogger.

Βάσια Ακαρέπη

*Ανορθόγραφο*

By | Κυριακή, Οκτωβρίου 21, 2012 Leave a Comment
Καλημέρα καλημέρα καλημέρα !!!!!!
Ο ήλιος λάμπει , τα πουλάκια κελαηδούν, η θερμοκρασία είναι καλή, και όλα βαίνουν καλώς ...
Αν αναρωτιέστε από που πηγάζει αυτή μου η διάθεση σήμερα θα σας το πω ... Χτες βράδυ ΒΓΗΚΑ! 
....Ναι ναι , μην απορείτε , είχα πάνω από ένα μήνα να βγω και μου είχε λείψει όσο δεν φαντάζεστε. 
Έχω τα Σαββατοκύριακα μου γεμάτα με δουλειές και πρόβες για την παράσταση (για την οποία θα σας πω σε άλλη ανάρτηση), κι έτσι που καιρός για εξόδους και βόλτες! 
 Αλλά εχτές και λόγω των γενεθλίων της Ειρήνης , μια φίλης από τη θεατρική ομάδα, είπαμε μετά την πρόβα να πάμε να πιούμε τα κρασάκια μας και να της ευχηθούμε! Πήγαμε λοιπόν στο "Ανορθόγραφο". Ένα κλασικό πια μεζεδοπωλείο του Κορυδαλλού, αφού μετράει πάμπολλα χρόνια λειτουργίας. Η ζεστή ατμόσφαιρα, οι εκπληκτικές γεύσεις, το κρασί αλλά και η ζωντανή μουσική, μας έκαναν να χαλαρώσουμε, να τραγουδήσουμε, να διασκεδάσουμε ακόμα και να χορέψουμε! Οι τρεις μουσικοί , ο Δημήτρης , ο Γιώργος, και ο Σωτήρης, βοήθησαν και με το παραπάνω στο να ανάψει το κέφι και να γίνουμε όλοι μια παρέα! Ας είναι καλά τα παιδιά... 
Για όσους δεν το γνωρίζουν , το ''Ανορθόγραφο" βρίσκεται Αγίας Βαρβάρας 24 και Παύλου Μελά . Κάθε Παρασκευή, Σάββατο και Κυριακή μεσημέρι , έχει και ζωντανή μουσική,αλλά όλες τις μέρες θα βρείτε εξαιρετικές γεύσεις, καλομαγειρεμένα πιάτα και καλές τιμές! 
Τώρα καταλάβατε από που πηγάζει η σημερινή μου ευδιαθεσία.... Όχι δηλαδή πως μου λείπει και ποτέ, αλλά όταν έχεις περάσει καλά,  ξυπνάς με άλλη διάθεση και τα βλέπεις όλα λίγο πιο όμορφα! 

Καλή Κυριακή σε όλους!




Νεότερη ανάρτηση Παλαιότερη Ανάρτηση Αρχική σελίδα

0 σχόλια: