--

Top-ads

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ

Από το Blogger.

Βάσια Ακαρέπη

Πόδι, χέρι, μυαλό!

By | Παρασκευή, Σεπτεμβρίου 07, 2012 Leave a Comment
''Μαμά θέλω να με γράψεις tae  kwon do!"....
Κάπως έτσι τα βλαστάρια μας δηλώνουν πως επιθυμούν να μπουν σε ένα άθλημα, να εκτονώνουν την ενέργεια τους. Κι έχουν πολλή τα άτιμα! Κάνουν λοιπόν την πρόταση τους στην έρμη μαμά, που ούτε αυτοκίνητο έχει, ούτε τον απεριόριστο χρόνο να τρέχει με τα πόδια , όλο το χειμώνα σε διάφορες δραστηριότητες, και περιμένουν ανταπόκριση! Και πείτε μου εσείς, σαν γονείς (όσοι είσαστε), πως να τους αρνηθείς όταν σε κοιτάζουν με αυτά τα μάτια γεμάτα επιθυμία; Και ειδικά όταν η επιθυμία τους είναι να ξεκολλήσουν από την τηλεόραση και να κάνουν αθλητισμό; Τι κάνει τότε αυτή η έρμη μάνα που προαναφέραμε; .... Δεήσεις! ..... Ναι καλά ακούσατε, κάνει δεήσεις στο μεγάλο σύμπαν που ακούει τις ευχές, να έρθει και να ανοίξει σχολή Tae Kwon Do, όσο πιο κοντά στο σπίτι τους γίνεται , έτσι ώστε να γλιτώσει τον ποδαρόδρομο χειμωνιάτικα. Και βέβαια, οι άνθρωποι που θα διδάσκουν να είναι φιλικοί και να ξέρουν καλά το αντικείμενο, έτσι ώστε να μην δώσει τα πολύτιμα και με κόπο κερδισμένα της χρήματα , τσάμπα! ... Και πιστέψτε με ... το Σύμπαν ακούει!!!
 Αυτό σκέφτηκα όταν πηγαίνοντας στο My Market στη Γρ. Λαμπράκη, σήκωσα τα μάτια μου και είδα την μεγάλη κόκκινη ταμπέλα που έγραφε "TAE KWON DO" Α.Σ. Δύναμη Κορυδαλλού. Τόσο κοντά στο σπίτι μου! Τι άλλο να ζητήσει κανείς (εντάξει, εκτός από το τζόκερ). Πήρα λοιπόν τον μικρό μου "τύραννο" και πήγα από κοντά για τις λεπτομέρειες. 
 Ο χώρος καθαρός , και ευάερος, διακοσμημένος με ελκυστικά χρώματα και εικόνες και ο προπονητής γλυκομίλητος και συμπαθής τόσο σε εμένα όσο και στο παιδί μου, μας έκαναν να νιώσουμε άνετα και να ρωτήσουμε ότι θέλουμε. Ο μικρός μου κατενθουσιασμένος μετά , έλεγε σε όλους "θα πάω tae kwon do". Χάρηκα που του άρεσε! Γιατί δεν σας κρύβω, πως από όλα τα αθλήματα που υπάρχουν, είναι το μόνο που προτιμώ για το γιο μου, χωρίς αυτό να σημαίνει πως ότι θέλει εκείνος να κάνει στη ζωή του , θα του το αρνηθώ. Το σημαντικότερο όλων είναι τα παιδιά να γυμνάζονται και να κοινωνικοποιούνται μέσα από δραστηριότητες, κι όχι να αποκοιμίζουν το μυαλουδάκι τους με τις αηδίες της τηλεόρασης. Όσο για το tae kwon do, θεωρώ πως είναι μια εξαιρετική άσκηση για τα παιδιά που γυμνάζει σώμα και νου και διδάσκει την αυτοπειθαρχία, κι όχι την πειθαρχία με την διαστρεβλωμένη έννοια του όρου!...Αυτοπειθαρχία όλοι χρειαζόμαστε για να πετύχουμε σημαντικά πράγματα στη ζωή μας  και να γίνουμε πιο υπεύθυνοι και πιο συνεπείς! ... Εξάλλου το λένε και οι λέξεις "Tae kwon do" που στα κορεάτικα σημαίνουν " πόδι χέρι μυαλό". ...
Δηλαδή σε ελεύθερη μετάφραση ... Δύναμη σωματική αλλά και πνευματική.
Άντε λοιπόν , καλή αρχή για τον μικρό μου που όχι πως είμαι κουκουβάγια(όοοοοχι..) αλλά θα είναι κούκλος με την άσπρη ειδική στολή!  

Η σχολή βρίσκεται Γρ. Λαμπράκη 139 και Δημητρακοπούλου, δίπλα στο My Market στο 2ο όροφο.
Μια επίσκεψη θα σας λύσει όλες τις απορίες , αλλά υπάρχει και το τηλέφωνο 210 4924975 για περισσότερες διευκρινήσεις. 
Νεότερη ανάρτηση Παλαιότερη Ανάρτηση Αρχική σελίδα

0 σχόλια: