--

Top-ads

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ

Από το Blogger.

Βάσια Ακαρέπη

Ο μήνας της μετάβασης.

By | Τετάρτη, Σεπτεμβρίου 05, 2012 1 comment
Ξέρω ξέρω ... σας έχω παραμελήσει λίγο τελευταία αλλά συγχωρήστε με!
Ξέρετε, κάτι η εποχή , κάτι το τρέξιμο, κάτι που δεν έχω κυκλοφορήσει να μάθω καινούργια νέα, κάτι το ένα κάτι το άλλο, αλλού πατάω κι αλλού βρίσκομαι. Χρόνο δεν έχω, χρήμα δεν έχω ..όλα εντάξει!. Παρόλα αυτά, και για να μην ανησυχείτε για μένα σας λέω πως ΕΙΜΑΙ ΚΑΛΑ!!!! Κατά βάθος δηλαδή, γιατί κατά πλάτος... άστα να πάνε! Πολύ άγχος ο Σεπτέμβρης βρε παιδιά, και ειδικά όταν μέσα σε όλον τον αλαλαγμό, έχεις και μια αδερφή που παντρεύεται, κι ένα παιδί που ξεκινάει σχολείο, αγγλικά,και δραστηριότητες...  Υπομονή! Θα στρώσουν τα πράγματα ...ή εμείς θα συνηθίσουμε. Έτσι είναι ο Σεπτέμβρης. Προσωπικά δεν μου αρέσει και πολύ, αλλά είναι χρήσιμος πως να το κάνουμε.Είναι ο μήνας της μετάβασης από το ξέφρενο καλοκαιράκι στον χειμώνα της δημιουργίας... Και ο χειμώνας που έρχεται προμηνύεται ιδιαίτερα δημιουργικός για μένα! Αλλά δεν θα σας πω τώρα τίποτα τώρα.... πέρα από μια "καλησπέρα" . Τα υπόλοιπα ...εν καιρώ!

Καλό σας απόγευμα και να χαμογελάτε!

Νεότερη ανάρτηση Παλαιότερη Ανάρτηση Αρχική σελίδα

1 σχόλιο:

  1. Ο μήνας που η Βάσια γίνεται Μεταβάσια!!!
    (εξαιρετικό το κομμάτι!!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή