--

Top-ads

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ

Από το Blogger.

Βάσια Ακαρέπη

Μεγάλη εβδομάδα..

By | Δευτέρα, Απριλίου 09, 2012 Leave a Comment
Καλημέρα φίλοι μου και καλή -Μεγάλη- Εβδομάδα! Τί κάνετε; Προετοιμάζεστε πυρετωδώς για το Πάσχα;... Κι εγώ , αλλά ...ΧΑΛΑΡΑ!! ... Μια που φέτος δεν θα έχουμε όλα όσα είχαμε πέρσι λόγω κρίσης, λέω να μην αγχωθώ ιδιαίτερα.... Την υγειά μας να έχουμε , κι ας περάσουμε το Πάσχα με ψωμοτύρι! ... Κι επειδή, ξέρω πως όλους σας απασχολεί η απουσία πραγμάτων και αγαθών που είχατε συνηθίσει , θα σας πω κάτι.... Υπάρχει χειρότερη απουσία ..Ή απουσία αγαπημένων μας ανθρώπων...
Δεν θέλω να σας μελαγχολήσω σήμερα , απλώς να σας κάνω να σκεφτείτε.... Έχει τόσο αξία για σας, το καινούργιο ρούχο που δεν μπορείτε φέτος να αγοράσετε,  ή η εκδρομή που δεν μπορείτε φέτος να πάτε, ή ακόμα και το αρνί που ίσως κάποιοι από εσάς να μην μπορείτε φέτος να ψήσετε;; Γιατί για μένα δεν έχει καμία αξία..  Μου αρκεί να έχω κοντά μου αγαπημένους ανθρώπους, αυτούς που έχω φέτος.... και που είναι κατά ένας λιγότεροι από πέρσι! ... Δεν θυμάμαι τίποτα από τα υλικά αγαθά του περσινού Πάσχα, θυμάμαι μόνο πως υπήρχε η μητέρα μου... Κι είναι το μόνο που θα μου λείψει φέτος!  
Κοιτάξτε γύρω σας και αγαπήστε τους ανθρώπους σας! Αυτό είναι το μόνο αγαθό που αξίζει να έχετε... κι αν αυτό υπάρχει θα έχετε σίγουρα ένα Καλό Πάσχα! 

Καλή σας εβδομάδα...


Νεότερη ανάρτηση Παλαιότερη Ανάρτηση Αρχική σελίδα

0 σχόλια: