--

Top-ads

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ

Από το Blogger.

Βάσια Ακαρέπη

Πες πως είναι μύγα!!!!

By | Σάββατο, Μαρτίου 24, 2012 Leave a Comment
Καλημέρα σας! 

Ένα πανέμορφο Σάββατο ξεκινά και η διάθεση μας ανεβαίνει σε υψηλά για την εποχή επίπεδα! 
Και πως να μην ανεβαίνει άλλωστε όταν η Άνοιξη μας χτυπάει την πόρτα και γεμίζει με φως τα όνειρα μας! Κι όσα φοβόμαστε, εξοστρακίζονται..
Γιατί, τι είναι ο φόβος;...Μια σκέψη είναι, μια ιδέα...
Θα μοιραστώ μαζί σας μια πολύ απλή συνταγή βγαλμένη μέσα από το μυαλό ενός παιδιού.. Ο γιος μου, μου ανακοίνωσε χτες πως κατάφερε να ξεπεράσει τον φόβο του για τις μέλισσες. Ο διάλογος ήταν κάπως έτσι...

- Μαμά ξέρεις τι να κάνεις για να μην φοβάσαι μήπως σε τσιμπήσει μέλισσα;
- Τι να κάνω;
- Θα σου πω το μυστικό μου, μόνο σε εσένα θα το πω και θα είναι το μυστικό μας!
- Για να ακούσω...
- Λοιπόν, όταν βλέπω μια μέλισσα να κάνει ζζζζζ γύρω μου ... φαντάζομαι πως είναι μύγα!!!!! Κι έτσι δεν την φοβάμαι πια, δεν μπορεί να με βλάψει! 
-........... (εδώ είναι που η μαμά καταπίνει τη γλώσσα της, βγάζει σημειωματάριο και σημειώνει αυτό το μάθημα!)


Φίλοι μου σας το έχω ξαναπεί,τα παιδιά είναι μεγάλοι δάσκαλοι.....Για όλα έχουν απάντηση και πολλές φορές με απλά λόγια μπορούν να πουν την μεγαλύτερη σοφία! 

Κι εσύ εκεί... Αν φοβάσαι κάτι.... Μην μασάς! 

ΠΕΣ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΜΥΓΑ! 

Καλή σας ηλιόλουστη μέρα!


Νεότερη ανάρτηση Παλαιότερη Ανάρτηση Αρχική σελίδα

0 σχόλια: