--

Top-ads

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ

Από το Blogger.

Βάσια Ακαρέπη

Καλημερούδια , καλημερούδια...καλημέρες!!!!!!

By | Τρίτη, Μαρτίου 13, 2012 1 comment
Τι κάνετε ομορφόπαιδα;; Εγώ δεν είμαι καθόλου καλά... Απανωτές ιώσεις μαστίζουν την οικογένεια μου εδώ και ένα μήνα και έχω βαρεθεί να φτιάχνω κοτοσουπίτσες και να τινάζω θερμόμετρα! Ένας σηκώνεται άλλος πέφτει! Είναι φοβερό...
Άσε που τις τελευταίες εβδομάδες έχουμε μαστορέματα στο σπίτι. Όλα τα είχαμε αυτό μας έλειπε. Καμιά ηρεμία, και σκόνη παντού.
 Κι αυτό το κρύο πια το φετινό! Είναι η ιδέα μου ή αυτός ο  χειμώνας είναι ο χειρότερος εδώ και χρόνια; Τρεις μήνες τώρα δεν έχει ανέβει το θερμόμετρο πάνω από το 6 , εκτός από κάποιες δειλές-πολύ δειλές- ''λιακάδες''! Αναρωτιέμαι, που στο καλό είναι αυτό το "φαινόμενο του θερμοκηπίου"; Εγώ το μόνο που βλέπω είναι ένα "φαινόμενο παγετού"! Συγνώμη που γίνομαι γκρινιάρα αλλά βαρέθηκα πια!
 Αν συνυπολογίσουμε και το "φαινόμενο της αφραγκιάς" που έχει πέσει στη χώρα τον τελευταίο καιρό, είναι να μην γκρινιάζεις;
..... Θέλω ήλιο, θέλω βόλτες, θέλω χρήματα (όχι πολλά, λίγα)... Θέλω να πάω με την "γυριστρούλα"για ψώνια, να πιω καφέ στη λιακάδα! ...
Ακούω μέσα μου μια μικρή φωνή να λέει "θα φτιάξουν τα πράγματα ".  Κι εγώ το μόνο που έχω να κάνω είναι να ακούω αυτή τη φωνούλα και να ελπίζω!
ΘΑ ΦΤΙΑΞΟΥΝ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ! ..... Μέχρι τότε ... καλημερούδια, καλημερούδια ... Καλημέρες!


Νεότερη ανάρτηση Παλαιότερη Ανάρτηση Αρχική σελίδα

1 σχόλιο:

  1. Αγαπητή Βάσια, λέγεται ο,τι αυτός ο χειμώνας είναι ο πιο 'βαρύς' εδώ και χρόνια. Ήρθε ο άτιμος και μας βρήκε σε μια σε άσχημη φάση...
    Όσο για το φαινόμενο του θερμοκηπίου, δεν αποκλείει ορισμένες γεωγραφικές περιοχές από το να ψάχνουν τον υδράργυρο πολύ πολύ χαμηλά..
    Αλλά, τι να το κάνεις... όπως λες κι εσύ, θα φτιάξουν τα πράγματα.. Κουράγιο, κι ο ουρανός θα γίνει πιο γαλανός..!

    ΑπάντησηΔιαγραφή