--

Top-ads

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ

Από το Blogger.

Βάσια Ακαρέπη

Αχ! Να ήμουν Άντρας!

By | Πέμπτη, Μαρτίου 08, 2012 Leave a Comment

Αν ξαναγεννιόμουν , θα ήθελα να ήμουν άντρας! .... Να ήμουν δυνατός, και γόης, και να τρέλαινα όλα τα θηλυκά του κόσμου! Να έκανα καριέρα, να γινόμουν επιστήμονας, αθλητής η απλώς Ήρωας, και να έφτιαχνα six pack στα γυμναστήρια! Να αναγνωριζόταν η αξία μου και να βραβευόμουν στο "Οι Άντρες της χρονιάς". Ίσως να ανακάλυπτα και κανένα φάρμακο ή κανένα στοιχείο της χημείας! Να έπαιζα playstation τον ελεύθερο μου χρόνο και να πήγαινα στο γήπεδο να δω την ομαδάρα! Όλος ο κόσμος θα ήταν δικός μου τότε! ... Δεν θα "μάσαγα" με τίποτα! ...Δεν θα με λύγιζε τίποτα!... Βέβαια....... Ίσως να γνώριζα κάποια γυναίκα που να την ερωτευόμουν τόσο πολύ, που να έχανα τα αβγά και τα πασχάλια! Που θα ήταν όμορφη και γλυκιά και η φωνή της θα ήταν σαν τραγούδι στ' αφτιά μου...Που θα έκανε καριέρα, την ίδια στιγμή που κάνει six pack στο γυμναστήριο, την ίδια στιγμή που ερωτεύεται , διαβάζει, σπουδάζει, και κοιτάζει την άρρωστη μητέρα της, την ίδια στιγμή που ανακαλύπτει, ίσως όχι ένα μεγάλο φάρμακο, αλλά ποιο είναι το καλύτερο σιρόπι για τον πυρετό του νεογέννητου μωρού της. Αλλά και πάλι δεν θα με λύγιζε αυτή η γυναίκα... Ούτε καν όταν θα μου χάιδευε τα μαλλιά με τα τρυφερά της χέρια, ούτε όταν θα με νικούσε στο playstation... (εντάξει αυτό μπορεί να με λύγιζε λίγο!),  ούτε όταν θα φώναζε υπέρ της αντίθετης ομάδας.. (έλεος)....Δεν θα με λύγιζε όταν θα είχε άποψη για την κυβέρνηση, την ίδια στιγμή που λιμάρει τα νύχια της, παραδίπλα από την κατσαρόλα με το κοκκινιστό. Ούτε όταν περνάει στο δρόμο κουνιστή και λυγιστή, ρίχνοντας μου πλάγιες ματιές κάτω από τις γυριστές της βλεφαρίδες, την ίδια στιγμή που κλείνει συμφωνία για δουλειά στο κινητό της, ενώ κρατάει σακούλα από το Practiker με μπογιές και πινέλα για το βάψιμο του σπιτιού της! Ούτε καν όταν για να ανανεώσει το κραγιόν της, χρησιμοποιεί τη λάμα του ελβετικού σουγιά της για καθρεφτάκι, κι ύστερα βιδώνει την καρέκλα που τρίζει..... Τη  δ ι κ ή  μου  καρέκλα που τρίζει!   Αλίμονο, να με πτοήσει, εμένα , τον σούπερ άντρα, που εκείνη είναι μέσα σε όλα;... Που είναι σε όλους του ρόλους;..  Που είναι τόσο ενδιαφέρουσα η ζωή της; ...Αφού ...εγώ.... είπαμε .... θα ήμουν ....θα ήμουν..... τι θα ήμουν;; ... ΑΙΩΝΙΟΣ ΘΑΥΜΑΣΤΗΣ ΤΗΣ ... τι άλλο θα μπορούσα να είμαι!! ..... Ή ακόμη καλύτερα.... Αν ξαναγεννιόμουν ....πάλι...... ΓΥΝΑΙΚΑ ΘΑ ΗΜΟΥΝ...!!!

Αφιερωμένο σε όλες τις γυναίκες του κόσμου που δίνουν καθημερινές μικρές ή μεγάλες μάχες, και στους άντρες που τις αγαπούν και τις στηρίζουν!

ΚΑΛΗΜΕΡΑ....ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ!





Νεότερη ανάρτηση Παλαιότερη Ανάρτηση Αρχική σελίδα

0 σχόλια: