--

Top-ads

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ

Από το Blogger.

Βάσια Ακαρέπη

Είδα Butterflies !!!

By | Παρασκευή, Ιανουαρίου 13, 2012 Leave a Comment

Είναι πια γνωστό πως άντρες γυναίκες έχουμε ιδιαίτερη σχέση με το κεφάλι μας! Και δεν εννοώ το εσωτερικό του (δυστυχώς κατ' εμέ), αλλά κυρίως με αυτό που το καλύπτει, τα μαλλιά! Άλλοι περισσότερο , άλλοι λιγότερο (εγώ ανήκω στους ''λιγότερο") καταφεύγουν στο κομμωτήριο για να ανανεωθούν, να αλλάξουν εμφάνιση και πολλές φορές να αποφορτίσουν δυσάρεστα συναισθήματα. Δεν είναι τυχαίο που μετά από ένα χωρισμό οι γυναίκες ξεσπούν στα μαλλιά τους (οι άντρες στις μπύρες με φίλους, που δεν εμπεριέχει και κίνδυνο αποτυχημένου κουρέματος). Αλλά ακόμα και με καλή ψυχολογία (ευτυχώς ανήκω σε αυτή την κατηγορία) οι γυναίκες αναζητούν κάτι νέο στα μαλλιά τους , ή έστω ανανέωση του στιλ τους (οι άντρες πάλι στις μπύρες με φίλους το ρίχνουν αλλά τουλάχιστον περιποιούνται και τα μαλλιά τους).
 Και τώρα ας μπω στο θέμα! Δεν συμπαθώ τα κομμωτήρια, και ο λόγος είναι απλός. Δεν εμπιστεύομαι τους κομμωτές (ας με συγχωρήσουν)!!!. Δεν κατάλαβα ποτέ γιατί όταν πιάνουν ψαλίδι ξεχνάνε να το αφήσουν, και γιατί στα χέρια τους τα 2 εκατοστά γίνονται 20! Επίσης γιατί το μαύρο-μπλε του κομμωτηρίου,στον ήλιο κοκκινίζει! Δεν καταλαβαίνω γιατί το χτένισμα κρατάει μόνο για μια ώρα (σε μένα) , και γιατί πρέπει να με κάνουν να αισθάνομαι ''Φαλακρή Τραγουδίστρια" κάθε φορά, επειδή έχω λίγα μαλλιά! Δεν μου αρέσει το στυλάκι που έχουν μερικοί του τύπου "τα ξέρω όλα",(ευτυχώς όχι όλοι) , και δεν μου αρέσει να πληρώνω μια ολόκληρη περιουσία για να κόψω αυτά τα 2 εκατοστά (έστω και 20). Και πολλά άλλα!!! Δεν φταίνε τα κομμωτήρια , εγώ έχω το πρόβλημα , είμαι λίγο δύσπιστη, και φοβάμαι τις αλλαγές στα μαλλιά μου,  αλλά παρόλα αυτά ήθελα να βρω ένα κομμωτήριο να μου αρέσει , και να εμπιστεύομαι! Και το βρήκα!
Πριν λίγο καιρό άνοιξε κοντά στο σπίτι μου ένα μικρό (από άποψη χώρου) κομμωτήριο με το όνομα ''Butterflies". Στην αρχή δεν του έδωσα σημασία, έτσι κι αλλιώς υπάρχουν πολλά κομμωτήρια στον Κορυδαλλό. Μια μέρα όμως είπα να τολμήσω ένα χτένισμα για αρχή , να δω αν ταιριάζει η χημεία μας.  Ενθουσιάστηκα! Πρώτον τα κορίτσια , Ηλιάνα και Μαρία είναι γλυκύτατες και καλές στην δουλειά τους, δεύτερον είναι πολύ γρήγορες κι έχουν οργάνωση, και τρίτον κέρδισαν την εμπιστοσύνη μου, αφού το χτένισμα ήταν υπέροχο (όπως μ'αρέσει) και κράτησε μέχρι την επόμενη μέρα! Και το σημαντικότερο με έκαναν να νιώσω όμορφα, για τα λίγα μεν, γυαλιστερά όμως μαλλιά μου(τον θέλουμε τον καλό μας λόγο εμείς που δεν πάμε συχνά κομμωτήριο) Έτσι, μετά από λίγο καιρό ξαναπήγα , και αυτή τη φορά τόλμησα και κούρεμα , ξέρετε, τα γνωστά 2 εκατοστά! Αυτή τη φορά ενθουσιάστηκα ακόμα περισσότερο, γιατί όταν τελειώσαμε ανακάλυψα πως όντως ήταν 2 εκατοστά!! Άκουσα τον εαυτό μου να λέει ''μόνο τόσο;" και δεν το πίστευα! Κι όμως είχε καθαρίσει! Έτσι, οι ''Butterflies" έγιναν το κομμωτήριο μου! Σήμερα το πρωί να φανταστείτε πως πήγα χωρίς να έχω συγκεκριμένο πλάνο, πέρα από το ότι ήθελα μια ανανεωσούλα, αλλά και χωρίς καθόλου φόβο. Εντάξει είχα κάτι υπόψιν μου , αλλά είπα να ακούσω την πρόταση της Ηλιάνας, που ως δια μαγείας ταίριαζε με αυτό που είχα σκεφτεί! Έτσι έφυγα ανανεωμένη, με μαλλιά κοντύτερα κατά 10 εκατοστά (αλλά αυτή τη φορά το ήθελα) και με αφέλειες! Ωραίο , μοντέρνο και όχι πολύ έξω από μένα.Ακριβώς αυτό που ήθελα! Και το κερασάκι στην τούρτα έρχεται στο ταμείο... γιατί όπως σας είπα πιο πάνω δεν θέλω να ξεπαραδιάζομαι για λίγες τρίχες..Λοιπόν, για λούσιμο, κούρεμα και φορμάρισμα έδωσα 14 ευρώ! Καλό, έτσι;;

Για όποιον ενδιαφέρεται το κομμωτήριο "Butterflies" βρίσκεται Δημητρακοπούλου 73 (απέναντι από τη στάση) και τα τηλέφωνα για ραντεβού είναι 210-5620401 και κινητό 6970667613.

Με γεια μας!!!!!


Νεότερη ανάρτηση Παλαιότερη Ανάρτηση Αρχική σελίδα

0 σχόλια: