--

Top-ads

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ

Από το Blogger.

Βάσια Ακαρέπη

Γυριστρούλα με το τσιχλοφουσκί γοβάκι!

By | Πέμπτη, Ιανουαρίου 12, 2012 2 comments
  

Μόνο τα κορίτσια μπορούν να με καταλάβουν! Είχα σταμπάρει από το Νοέμβρη ένα ζευγάρι γόβες στο "Tsoukalas shoes".. χρώματος τσιχλοφουσκί! Όλο έλεγα να πάω να τις πάρω κι όλο κάτι άλλο έβγαινε στην μέση και δεν πήγαινα. Πέρασαν τα Χριστούγεννα και ας πούμε πως τις ξέχασα! Εχθές όμως που πέρασα από το μαγαζί , και μπήκα μέσα να ρωτήσω για ένα ζευγάρι κόκκινες που είχαν στη βιτρίνα (αλλά δεν υπήρχαν στο νούμερο μου) τις είδα εκεί στο ράφι να μου κάνουν "ψιτ ψιτ, εδώ είμαστε ακόμα" ! Πλησίασα και, σταμάτησε ο χρόνος...ξέρετε εσείς οι γυναίκες, με νιώθετε! Όπως ήταν φυσικό τις πήγα αμέσως στο ταμείο (όχι θα τις άφηνα!)..Και βέβαια , το έχω ξαναπεί, λατρεύω το "Tsoukalas shoes" που λατρεύει την τσέπη μου, τώρα ειδικά που βρισκόμαστε σε κρίση, και μεταξύ μας, για γοβάκι χρώματος "τσιχλοφουσκί" δεν ήμουν διατεθειμένη να πληρώσω μια περιουσία! Με μόλις 19 ευρώ λοιπόν μπορείς να αποκτήσεις ονειρεμένο γοβάκι και να κάνεις κάθε σου βήμα ,όμορφο και χρωματιστό!!!! Κι όπως λέει και ο Λάο Τσε "Ένα ταξίδι χιλιομέτρων αρχίζει με ένα βήμα" ..... Ας φροντίσουμε ακόμα κι αυτό το βήμα να είναι ενδιαφέρον !! 

Καλό απόγευμα , και καλά ...βήματα !!!

Το κατάστημα ''TSOUKALAS SHOES STORE" βρίσκεται Ταξιαρχών 44. 

Υ.Γ Ευχαριστώ τις ευγενέστατες πωλήτριες και τον ιδιοκτήτη που με άφησαν να τραβήξω φωτογραφίες.. Περιττό να σας πω πως ήδη σκέφτομαι το επόμενο μου απόκτημα! 








ΚΑΙ Η ΔΙΚΙΕΣ ΜΟΥ!!!

με την "ασορτί" μουσική υπόκρουση.....





Καλά να περνάτε και να χαμογελάτε!!!



Νεότερη ανάρτηση Παλαιότερη Ανάρτηση Αρχική σελίδα

2 σχόλια: