--

Top-ads

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ

Από το Blogger.

Βάσια Ακαρέπη

Για σένα....

By | Σάββατο, Δεκεμβρίου 17, 2011 1 comment
Δεν θα ξεχάσω ποτέ τη μέρα που σε γνώρισα! .. Σαν σήμερα ήταν, κι ήμουν πολύ φοβισμένη... Μόνη μου σε ένα μικρό δωματιάκι να περιμένω... Εσένα! Σε αγάπησα από την πρώτη στιγμή , πολύ πριν σε δω, πολύ πριν σε αγκαλιάσω... Ήσουν και είσαι το μεγαλύτερο δώρο που μου χάρισε ποτέ η ζωή! Εκείνη τη μέρα έξω έκανε κρύο , μέσα εκεί όμως στο δωμάτιο ήταν ζεστά... και υποθέτω πως εκεί που βρισκόσουν εσύ θα ήταν πιο ζεστά ακόμα! Ήξερα πως με ακούς, ήξερα πως ακούς τη φωνή μου και τους χτύπους της καρδιάς μου.... Όμως φοβόμουν πολύ! Ξέρεις, λένε πως το αντίδοτο στο φόβο είναι το τραγούδι. Άρχισα λοιπόν να τραγουδάω το αγαπημένο μας τραγούδι... "εγώ κι εσύ μαζί"... ξέρεις, αυτό που θέλεις να σου βάζω να ακούς το βράδυ για να κοιμηθείς, μάλλον και για σένα είναι αντίδοτο στο φόβο... Όταν το τραγούδησα (ναι ήμουν μόνη μου, ευτυχώς δεν με πήραν για τρελή) , ένιωσα όμορφα, συγκινήθηκα! Πρέπει να το κατάλαβες, γιατί σε άκουσα να κουνιέσαι. Είχε έρθει η ώρα να συναντηθούμε και ανυπομονούσες κι εσύ όπως κι εγώ... Την κρυφή μας συνομιλία διέκοψε ο νοσοκόμος που άνοιξε την πόρτα του δωματίου, και θα με οδηγούσε στο γιατρό μου.... Μου χαμογέλασε (ήταν γλυκύτατος άνθρωπος) και μου είπε στα αστεία "Είσαι έτοιμη να δεις το μωρό σου;"...  "Έτοιμη" είπα χαμογελώντας κι εγώ με τη σειρά μου! Με βοήθησε να ανέβω στο φορείο (ήταν αρκετά δύσκολο να σκαρφαλώσω εκεί πάνω με σένα στην κοιλιά μου αλλά να 'ναι καλά ο άνθρωπος!)... και με μετέφερε στην αίθουσα τοκετών ...  Είχε έρθει η ώρα που θα γεννιόσουν..... Και δεν θα την ξεχάσω ποτέ!

Χρόνια σου πολλά ψυχή μου!
Σ'αγαπάω πολύ!.
(και το ξέρεις, ''άτιμο''!)

Για τον γιο μου που σήμερα γίνεται 7 χρονών..




Νεότερη ανάρτηση Παλαιότερη Ανάρτηση Αρχική σελίδα

1 σχόλιο: