--

Top-ads

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ

Από το Blogger.

Βάσια Ακαρέπη

Δυο *λόγοι* για CALZEDONIA.

By | Πέμπτη, Νοεμβρίου 24, 2011 Leave a Comment

Ήθελα ένα ζευγάρι κάλτσες με δαντέλα.. Αυτές που στέκονται στο πόδι με σιλικόνη και είναι πολύ θηλυκές! Και τις ήθελα να είναι και ''οπάκ''. Αδιάφανες δηλαδή, 50 και πάνω denier... Μα τι ζητούσα; Κάτι το τόσο δύσκολο; ''Έχω ξαναπάρει" έλεγα και ξανάλεγα στις πωλήτριες, κι εκείνες με κοιτούσαν σαν να ήμουν ούφο! "Δεν υπάρχει κάτι τέτοιο που ζητάτε" ήταν η απάντηση τους.. Μα ,είχα όντως ξαναπάρει, και πέρσι και πρόπερσι , αλλά άντε να το αποδείξω.. Ώσπου μου ήρθε η έμπνευση..  "CALZEDONIA".. λέω μέσα μου, αν δεν έχει εκεί τότε δεν θα έχει πουθενά κι όντως ψάχνω άδικα..  Πήγα λοιπόν χτες και ρώτησα... Και φυσικά είχαν.. και μάλιστα σε ποικιλία χρωμάτων.. μέχρι και σε κόκκινο (καλά όχι ότι θα τις έπαιρνα σε κόκκινο) .. Φταίω εγώ τώρα να πάω να τις δείξω στις πωλήτριες που επέμεναν πως δεν υπάρχουν; Υπάρχουν κορίτσια ...μόνο που υπάρχουν στα σωστά μαγαζιά, και ήταν λάθος μου και περιττός κόπος να τις ψάχνω σε λάθος μέρη, ενώ έπρεπε από την αρχή να πάω στη ''CALZEDONIA".. Εκτός από τις περιβόητες κάλτσες , έχουν και ποικιλία καλσόν, κάλτσες αντρικές, γκέτες, παιδικά καλτσάκια με πρωτοτυπία και γενικώς ότι μπορεί να ομορφύνει και να ζεστάνει τα ποδαράκια μας, αλλά και να συμπληρώσει με κομψό τρόπο την εμφάνιση μας! 
Δεν λένε τυχαία οι παλιοί ... "Έκαστος στο είδος του" !!


Το κατάστημα βρίσκεται Ταξιαρχών 52. 


Νεότερη ανάρτηση Παλαιότερη Ανάρτηση Αρχική σελίδα

0 σχόλια: