--

Top-ads

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ

Από το Blogger.

Βάσια Ακαρέπη

Προς *Τέρψη* των δακτύλων μου..

By | Τετάρτη, Νοεμβρίου 02, 2011 2 comments
....Ή καλύτερα για να ακριβολογώ, του μικρού μου δακτύλου στο δεξί μου χέρι. Εκεί που μου αρέσει να φοράω ένα δαχτυλιδάκι ''σεβαλιέ'', κάτι που θεωρώ πολύ σικ.
 "Σεβαλιέ" ονομάζονται τα δαχτυλίδια που προορίζονται για το τελευταίο δάκτυλο του χεριού και είναι εμπνευσμένα από την εποχή των ιπποτών, φαίνεται εξάλλου και από το όνομα ''chevalier'' που σημαίνει ιππότης. Σύμβολο δύναμης για τους ιππότες, είχε πάνω το διακριτικό του οίκου τους, ή το μονόγραμμα τους. Στις μέρες μας, μπορεί να μην υπάρχουν ιππότες, έχουν ξεμείνει όμως , ευτυχώς, αυτά τα πανέμορφα μικρά δαχτυλίδια και μάλιστα σε πολλά ευφάνταστα σχέδια! Προσωπικά τα λατρεύω, και τα τελευταία χρόνια το μικρό μου δάχτυλο του δεξιού χεριού βρίσκεται μόνιμα σε κατάληψη από κάποιο σεβαλιέ που συνήθως συμβολίζει κάτι για μένα. Είχα μια καρδούλα, μετά μια νεκροκεφαλή, τώρα ήθελα κάτι άλλο, κάτι που να συμβολίζει έναν καινούριο κύκλο της ζωής μου. Βγήκα λοιπόν στην Ταξιαρχών και τα πόδια μου με οδήγησαν στην "Τέρψη" , το γνωστό κατάστημα με τα πρωτότυπα αντικείμενα,και κοσμήματα. Εκεί μπορείς να δημιουργήσεις το δικό σου, προσωπικό δαχτυλίδι διαλέγοντας πέτρα, μονόγραμμα αλλά και ότι άλλο μπορείς να φανταστείς, που θα ήθελες να κρέμεται και να ''κουδουνίζει'' σε κάθε κίνηση του χεριού σου! Εγώ διάλεξα ένα "Β", ένα χρυσό κλειδάκι και μια  ημιπολύτιμη πέτρα (μάτι του τίγρη) , κι έφτιαξα (μου έφτιαξαν) το δικό μου ολοκαίνουριο , παιχνιδιάρικο σεβαλιέ! Η εικόνα μιλάει από μόνη της.





"Με γεια μου" λοιπόν το καινούριο μου δαχτυλίδι το οποίο απέκτησα και σε πολύ καλή τιμή αν σκεφτεί κανείς πως είναι ασημένιο, και η πέτρα ημιπολύτιμος λίθος!
Το κατάστημα "Τέρψη" βρίσκεται Ταξιαρχών 64 , κι έχει ανανεωθεί ως προς την φιλοσοφία του, έχει γίνει πιο "δημιουργικό" και με τιμές "εργαστηρίου"..

Βρήκα το "σεβαλιέ" μου ...Τώρα το μόνο που μου μένει είναι να βρω και τον ιππότη μου, αλλά μάλλον γιαυτό θα πρέπει να πάω κάπως πιο μακρυά !!!.....




Νεότερη ανάρτηση Παλαιότερη Ανάρτηση Αρχική σελίδα

2 σχόλια:

  1. Με γεια σου! Να το χαρείς και να το πηγαίνεις πάντα όμορφες βολτούλες τα Σαββατόβραδα!!!
    Μ' αρέσουν και μένα αυτά τα δαχτυλίδια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ευχαριστώ πολύ "Woman".. Το blog σου πολύ όμορφο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή