--

Top-ads

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ

Από το Blogger.

Βάσια Ακαρέπη

Τηγανίτες , ένα εύκολο (;) γλυκό!

By | Τετάρτη, Οκτωβρίου 19, 2011 3 comments
Είπα κι εγώ να το παίξω καλή μαμά και να φτιάξω για το παιδί μου ένα παραδοσιακό "απογευματινό" γλυκό, όπως έκανε κι εμένα η μαμά μου όταν ήμουν μικρή!  Τηγανίτες! Έψαξα λοιπόν στο Google για μια εύκολη συνταγή για τηγανίτες και τη βρήκα...
6 κούπες Αλεύρι , 5 κούπες νερό, και λάδι για το τηγάνισμα! "Εύκολο, γρήγορο, κι απλό" σκέφτηκα...
Έλα όμως που τα (οποιασδήποτε φύσης) γλυκά δεν είναι το φόρτε μου.... Τώρα, κάτι δεν έκανα εγώ σωστά; Κάτι δεν έγραψαν αυτοί σωστά στη συνταγή; Το αποτέλεσμα ήταν οι χειρότερες τηγανίτες που έχω δει ποτέ στη ζωή μου! Αλλά δεν είναι μόνο αυτό... Εκεί που είχα φτιάξει το μισό υλικό, κάνω μια με το χέρι μου και ρίχνω κάτω το μπολ το οποίο αναποδογυρίζοντας άφησε στο πάτωμα μου το άλλο μισό υλικό! Απ΄τη μια καλύτερα , έτσι γλίτωσα από τις υπόλοιπες αηδιαστικές τηγανίτες, αλλά από την άλλη .... Ποιος μαζεύει αυτό το γλιστερό κουρκουτοζυμάρι από το πάτωμα;; Εγώ φυσικά... ''Εύκολο γλυκό" σου λέει μετά! Για να μην μιλήσω που γέμισε ο νεροχύτης με τζάντζαλα και το σπίτι με καπνό από το λάδι που τηγανιζόταν!!  Και να πεις πως άξιζε τον κόπο..... Χαλάλι!  Αλλά αυτές οι τηγανίτες δεν τρώγονται με τίποτα! Δεν πήγαινα να του πάρω μια σοκολάτα καλύτερα;


Νεότερη ανάρτηση Παλαιότερη Ανάρτηση Αρχική σελίδα

3 σχόλια:

  1. You really make it seem so easy with your presentation but I find this topic to be actually something that I think I
    would never understand. It seems too complex and extremely broad for me.
    I am looking forward for your next post, I'll try to get the hang of it!
    Here is my web page ... hcg weight loss side effects

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ηellο, Theгe's no doubt that your web site might be having web browser compatibility issues. Whenever I look at your site in Safari, it looks fine however when opening in IE, it has some overlapping issues. I merely wanted to give you a quick heads up! Apart from that, excellent blog!
    Here is my blog post : Optimalstackreviews.net

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. thank you for posting such a great article! I found your website perfect for my needs. Coming to game sims 4 skill cheats on PLaystation 4

    ΑπάντησηΔιαγραφή