--

Top-ads

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ

Από το Blogger.

Βάσια Ακαρέπη

Ζωή γλυκιά...ευχαριστώ!

By | Δευτέρα, Οκτωβρίου 17, 2011 Leave a Comment
Φίλοι μου καλημέρα και καλή εβδομάδα από έναν κρύο και συννεφιασμένο Κορυδαλλό..
Η συμβολική μας εκδήλωση για τον καρκίνο του μαστού τελείωσε χτες βράδυ . Τις τρεις προηγούμενες μέρες, πέρασαν από τη Χουζουρλού, πολλοί φίλοι και γνωστοί, ήπιαμε ,συζητήσαμε, ενημερωθήκαμε , και ακούσαμε μουσική. Ήταν ένα ζεστό τριήμερο παρά το κρύο και τη βροχή , και άφησε σε όλους μας μια γλυκιά ανάμνηση, και ίσως κι έναν προβληματισμό... Αυτός ήταν ο στόχος μας εξάλλου.
 Θέλω να ευχαριστήσω τον Θεόδωρο Ιγνατιάδη και την Ευγενία Πασπαλά, που στήριξαν την ιδέα μου αλλά και την φιλοξένησαν εγκάρδια στη Χουζουρλού. Θέλω επίσης να πω ένα μεγάλο "ευχαριστώ" στον Αντώνη Παπαδόπουλο για τη συμμετοχή του αλλά και την υποστήριξη, και την Αρχοντία Παπαδοπούλου για την προώθηση της αφίσας μας στα σχολεία του Κορυδαλλού. Τέλος να ευχαριστήσω από καρδιάς για την ενεργό συμμετοχή τους την Δήμητρα Παπαδημητρίου για την πανέμορφη αφίσα, τον Νικόλα Παγίδα για το έντυπο υλικό της αυτοεξέτασης, την εκτύπωση προσκλήσεων,καθώς και την υποστήριξη σε πρακτικά θέματα οργάνωσης, τη Χρυσούλα Κόλια για την ομιλία της και τις γνώσεις της στα θέματα του καρκίνου του μαστού,τον Αναστάση Χαμηλάκη για την εξαιρετική μουσική του, αλλά και όλους όσοι ήρθαν , και στήριξαν με την παρουσία τους όλη αυτή την ενέργεια. Σας ευχαριστώ!


(Στο κέντρο της καρδιάς μου έχω γραμμένο κι ένα "ευχαριστώ" για τη μαμά μου που με εμπνέει και με στηρίζει από εκεί ψηλά)...




Νεότερη ανάρτηση Παλαιότερη Ανάρτηση Αρχική σελίδα

0 σχόλια: