--

Top-ads

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ

Από το Blogger.

Βάσια Ακαρέπη

Ποδηλατώντας...

By | Σάββατο, Οκτωβρίου 08, 2011 Leave a Comment
Από την ημέρα που πήρα το ''όχημα'' -σας το έδειξα σε παλαιότερη ανάρτηση- έχω τρελαθεί στις βόλτες!!!. Με τις ανηφόρες έχω ένα προβληματάκι, είναι λίγο κουραστικές, αλλά στην κατηφόρα...κυρία!! Μέχρι στιγμής δοκιμάζω τους δρόμους, ποιος ανεβαίνει, ποιος κατεβαίνει, ποιος έχει πολλή κίνηση , ποιος δεν έχει καθόλου..αλλά και τα πεζοδρόμια , ποιο έχει ράμπα, ποιο δεν έχει,  και σε ποια σημεία της ταξιαρχών οι ράμπες έχουν καλυφτεί από παρκαρισμένα, ή από κάδους απορριμάτων. Επίσης κάνω ....''εντύπωση''!! Το τι ακούω κάθε φορά δεν λέγεται! "Να, ένα τέτοιο θα σου πάρω" ο σύζυγος στη σύζυγο... "Μπράβο κοπέλα, κι εγώ θέλω ένα τέτοιο" η κυρία που γυρνά φορτωμένη από το σούπερ μάρκετ...."Από που το πήρες" , "Πόσο έχουν αυτά;"... κι άλλα ωραία τα οποία  διασκεδάζω πολύ να τα ακούω καθότι είμαι κοινωνικό παιδί! Πάντως ένα έχω να πω από την σύντομη εμπειρία μου από το ποδήλατο (έστω κι αν κάποιοι δεν το θεωρούν ποδήλατο επειδή έχει τρεις ρόδες) η ποδηλασία είναι άλλη φάση! Πας γρήγορα, πας παντού και στην περίπτωση του δικού μου, το φορτώνεις κιόλας πίσω! Και μπορεί ένα τρίκυκλο ποδήλατο να μην είναι ακριβώς ''ποδήλατο" με την κλασική έννοια του όρου, αλλά εμένα μου αρέσει. Φαντάζομαι πως ένα κανονικό ποδήλατο έχει μεγαλύτερη ευελιξία, αλλά πρώτον δεν έχω καλή ισορροπία και δεύτερον το καλάθι που έχει πίσω είναι πολύ βολικό. Όπως και να έχει πάντως, εγώ σας συμβουλεύω να αφήσετε τα αυτοκίνητα και να αρχίσετε να ποδηλατείτε! Κάνει καλό, φτιάχνει τη διάθεση και το κυριότερο, σε μεταφέρει εντός πόλης χωρίς να ξοδέψεις τίποτα! Κι αν είναι και τρίκυκλο, κάνει καλό και στην κοινωνικότητα μας! 

Καλό Σαββατόβραδο!


Νεότερη ανάρτηση Παλαιότερη Ανάρτηση Αρχική σελίδα

0 σχόλια: