--

Top-ads

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ

Από το Blogger.

Βάσια Ακαρέπη

ΚΕΦΙΑ

By | Σάββατο, Αυγούστου 27, 2011 Leave a Comment
Σε αντίθεση με εχτές και για έναν ανεξήγητο λόγο, σήμερα έχω τρελά κέφια!! Κι όταν λέω τρελά το εννοώ.. Βρίσκομαι σε κατάσταση ψυχικής ευφορίας!!! Τώρα , θα μου πείτε πως κι έγινε αυτό, κι εγώ θα σας πω ''δεν ξέρω!". Έτσι απλώς, ξύπνησα, ευδιάθετη, σε όλους τυχαίνει πολλές φορές. Κι επειδή θέλω να είμαι δίκαιη, όπως εχτές μοιράστηκα μαζί σας την βαρεμάρα μου, έτσι σήμερα θέλω να μοιραστώ την  ευδιαθεσία μου! Παραξενεύεστε; Ναι είναι παράξενο. Μέσα σε μια καθημερινότητα αρνητισμού, ναι είναι παράξενο να ακούς κάποιον να λέει ''είμαι καλά''. Ψάχνουμε να βρούμε τους λόγους που είναι καλά ενώ όταν λέει κάποιος ''δεν είμαι καλά'' το θεωρούμε φυσιολογικό. Αδικία που γίνεται σε βάρος της καλής διάθεσης. Γιατί βρε παιδιά; Γιατί είναι φυσιολογικό να είμαστε κατσούφηδες, και γιατί είναι αφύσικο και παράξενο το να χαμογελάμε; Πήγα σε ένα περίπτερο τις προάλλες και ζήτησα τσιγάρα. Κάτι θα είχε φαίνεται το χαμόγελο μου που έκανε τον περιπτερά να πει ''σπάνια βλέπεις χαμογελαστούς ανθρώπους''. Για μένα, αυτό είναι το παράξενο! Το γιατί δεν χαμογελούν οι άνθρωποι. Αν σκεφτείς ότι το πρώτο χαμόγελο ενός μωρού είναι η απόδειξη ότι είναι άνθρωπος με αντιδράσεις ανθρώπινες, και άξιον εορτασμού (καλέ,το μωρό χαμογέλασε!!).. τότε δεν καταλαβαίνω γιατί το δάκρυ και το κατσούφιασμα θεωρούνται πιο φυσιολογικά.. Μήπως γιατί με την γκρίνια κάτι ζητάμε από τους γύρω μας; Μήπως γιατί είμαστε ανεπαρκείς και μέσω της γκρίνιας επιζητούμε την προσοχή; Μάλλον! Αλλά για σκεφτείτε λίγο.. ποιος θέλει να κάνει παρέα με γκρινιάρηδες ανθρώπους; Κι όπως και να έχει το θέμα, αν επιζητούμε την προσοχή ας το κάνουμε με έναν άλλο τρόπο... Με το χαμόγελο! Πιστέψτε με είναι πιο αξιοπρόσεχτο από το κατσούφιασμα και θα κάνει και πολλούς από τους γύρω να αναρωτηθούν, αλλά και να θέλουν να έρθουν πιο κοντά!!
Αυτό δεν είναι το ζητούμενο;

Καλό Σαββατοκύριακο σε όλους!

Κι ένα ανεκδοτάκι για να σας φτιάξω πιο πολύ το κέφι!

''Πότε καταλαβαίνεις ότι είναι πια η στιγμή να κάνεις δίαιτα;''
''Όταν εκεί που κάθεσαι στην ακροθαλασσιά αμέριμνος-η και δροσίζεσαι με το κυματάκι, έρχονται οι διασώστες της greenpease και σε σπρώχνουν μαλακά προς την θάλασσα!''



Νεότερη ανάρτηση Παλαιότερη Ανάρτηση Αρχική σελίδα

0 σχόλια: