--

Top-ads

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ

Από το Blogger.

Βάσια Ακαρέπη

Να 'μαστε πάλι !!

By | Κυριακή, Αυγούστου 21, 2011 Leave a Comment
Καλώς ήρθα και καλώς σας βρήκα! Μου λείψατε πολύ!.. Δεν έχω κάτι να πω σήμερα που να έχει σχέση με τον Κορυδαλλό γιατί μετά από τόσες μέρες απουσίας έχω χάσει επεισόδια και ούτε ξέρω τι γίνεται εδώ. Ακόμα και οι ''πράκτορες'' μου είχαν πάει διακοπές, οπότε δεν έχω ενημερωθεί για τίποτα. Μπορώ όμως να σας πω τί είδα εκεί που ήμουν. Στην Κεφαλλονιά, είδα θάλασσα, είδα φεγγάρι, είδα ξενύχτια και ποτά, είδα φίλους, είδα παιδάκια, είδα ήλιο, είδα γιορτές και πανηγύρια, είδα το ελληνικό καλοκαίρι που όλοι ξέρουμε και αγαπάμε! Είδα ανθρώπους να δουλεύουν (τους ντόπιους) και ανθρώπους να αράζουν (τους τουρίστες).. Είδα και αυτά που δεν περίμενα.. Την αντισυμβατική Τζούλια να είναι προστατευτική μαμά (Λεωνίδια, όχι στα βαθιά χωρίς το μπρατσάκι σου αγάπη μου!), την ήσυχη Μαρία να φτιάχνει κοσμήματα απίστευτης αισθητικής, τον περιπτερά Θέμη να φυτεύει οικολογικές πεντανόστιμες ντομάτες, τον χύμα Κωστάκη να φτιάχνει καταπληκτικά δεντράκια από χάντρες, τον χαλαρό Στέφανο να γίνεται εξαιρετικά ιπποτικός και gentleman, τον ''φευγάτο'' Βασίλη να διαβάζει Edgar Allan Poe, τον ψαρά Ιμπραήμ να μας κάνει μαθήματα belly dance, και την συγκρατημένη Παναγιώτα να χοροπηδάει στους ρυθμούς του Y.M.C.A..!
Τίποτα δεν μου κάνει εντύπωση όμως, το ελληνικό καλοκαίρι καταφέρνει να μας βγάζει από μέσα μας έναν άλλο εαυτό, έναν εαυτό που δημιουργεί,που παθιάζεται, που ερωτεύεται τον λάθος άνθρωπο, που εμπνέεται, που λειτουργεί με άλλους ρυθμούς, εξωπραγματικούς.. Έναν εαυτό που διψάει για ζωή!!
Μην φοβάστε, δεν είναι μετάλλαξη προσωπικότητας, είναι βουτιά!! Βουτιά στον εαυτό μας!
Και τώρα πάω να συνεχίσω το βιβλίο ''η αβάσταχτη ελαφρότητα του είναι'' του Κούντερα, που ξεκίνησα να διαβάζω στις διακοπές, στην ξαπλώστρα,παρέα με αντηλιακά και φρέντο....
Είπαμε,από τις αντιθέσεις πηγάζει η αλήθεια της ζωής μας!

Καλή επιστροφή σε όλους!




Νεότερη ανάρτηση Παλαιότερη Ανάρτηση Αρχική σελίδα

0 σχόλια: