--

Top-ads

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ

Από το Blogger.

Βάσια Ακαρέπη

Απιστία!

By | Τετάρτη, Αυγούστου 03, 2011 Leave a Comment
Αγαπάμε την πόλη μας.. Αγαπάμε τις συνήθειες μας, τον δρόμο μας, τα μαγαζιά που κυκλοφορούμε, τους ανθρώπους γύρω μας , τους φίλους μας.. Αγαπάμε τον Κορυδαλλό , τουλάχιστον σε αυτό το blog το κάνουμε! Όμως....  Έρχονται οι διακοπές.... φεύγουμε... μπαίνουμε σε άλλες συνήθειες, σε άλλη ρουτίνα... Απιστούμε! Απιστούμε στην καθημερινότητα μας , στην πόλη μας. Και ναι, δεν επικροτούμε την απιστία αλλά ποιος μπορεί να πει ότι δεν την επιθυμεί κατά βάθος, δεν τον ανανεώνει; Αναφέρομαι σε πόλεις και στην καθημερινότητα, μην πάει αλλού ο νους σας, οικογένειες δεν χαλάμε..
 Κι εγώ γύρισα χτες στον αγαπημένο μου Κορυδαλλό αλλά... ονειρεύομαι ακόμα την Κεφαλλονιά, είναι κακό; Είμαι πολύ άπιστη; Μπορεί και να είμαι , αλλά όπως όλες οι απιστίες (ακόμα και αυτές που σκέφτεστε), σε αποσυντονίζουν, σε τρελαίνουν αλλά ταυτόχρονα σε απελευθερώνουν.. Αρκεί να μην έχεις ψευδαισθήσεις και να ξέρεις ότι παρόλο που είναι δύσκολη η επιστροφή , είναι πάντα επιστροφή στην οικειότητα και στην αγάπη. Κι ώς γνωστόν , άλλο το πάθος και άλλο η αγάπη, άλλο οι διακοπές και άλλο η πόλη μας!! 
Καλώς σας βρήκα ..(αν και θα ξαναφύγω, μάλλον είμαι πολύ παθιασμένη τελικά!)

Να χαμογελάμε! Είναι ο μόνος τρόπος να φωτίσουμε την νύχτα γύρω μας! 


Νεότερη ανάρτηση Παλαιότερη Ανάρτηση Αρχική σελίδα

0 σχόλια: