--

Top-ads

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ

Από το Blogger.

Βάσια Ακαρέπη

Υπάρχουν τσάντες και ...Gabs !!

By | Πέμπτη, Ιουλίου 21, 2011 Leave a Comment
Ότι είμαι shopaholic το έχετε καταλάβει... Την μια φωτογραφίζω παπούτσια την άλλη αξεσουάρ... Κι αν δεν ήταν και η οικονομική κρίση που με έχει κάνει πιο εγκρατή θα σας έλεγα εγώ τι θα αγόραζα! Αλλά ας όψεται το μνημόνιο! Όπως και να έχει όμως μια τσαντούλα την χρωστούσα στον εαυτό μου, άλλη μεγάλη μου αδυναμία οι τσάντες μετά τα παπούτσια! Στο θέμα ''Τσάντα'' όμως είμαι μυστήρια! Δεν μου αρέσουν οι ''ανώνυμες'', αλλά ούτε και οι υπερβολικά ''επώνυμες'', αυτές που φωνάζουν από μακρυά...''είμαι μαϊμού, θέλω μπανάνα''!! Δεν μου αρέσουν οι αδιάφορες, οι κλασικές και οι ''συμβατικές''. Θέλω να με βολεύουν , να έχουν άποψη , ενδιαφέρον καλλιτεχνικό, ποιότητα, χαρακτήρα, προσωπικότητα (παλιά μάλιστα τις βάφτιζα με γυναικεία ονόματα τις τσάντες μου), να είναι αυθεντικές (μέχρι εκεί που φτάνει το budget μου βέβαια) και το κυριότερο να μην τις έχει κρατήσει και η κουτσή Μαρία! Ε,και να είναι και λίγο...''προχώ''..
Λοιπόν το καινούριο απόκτημα της συλλογής μου τα συνδυάζει όλα τα παραπάνω, και μερικά ακόμα, γιατί είναι Gabs!! Οι Gabs είναι ιταλικές τσάντες με πολυμορφικό σχεδιασμό! Τι σημαίνει αυτό; ότι τροποποιούνται σύμφωνα με τα γούστα μας και τις ανάγκες μας, μεγαλώνουν, μικραίνουν, αλλάζουν σχήμα..... Δεν θα σας ζαλίσω άλλο, δείτε το παρακάτω βίντεο και θα καταλάβετε....(είναι λίγο μεγάλο αλλά αξίζει τον κόπο.)

Ότι πρέπει για τις διακοπές, με μία τσάντα πολλές διαφορετικές εμφανίσεις! Και τώρα θέλετε να μάθετε που θα τις βρείτε ...
Στο κατάστημα ''RENATA", Ταξιαρχών 113 στον Κορυδαλλό..
Εκεί θα βρείτε πληθώρα σχεδίων όχι μόνο στην συγκεκριμένη μάρκα τσαντών αλλά και σε άλλες, καθώς και ξεχωριστά κοσμήματα, ζώνες και αξεσουάρ με χαρακτήρα! Μια επίσκεψη θα σας πείσει, και μην μείνετε στην βιτρίνα , μέσα έχει μεγάλη ποικιλία!!




Νεότερη ανάρτηση Παλαιότερη Ανάρτηση Αρχική σελίδα

0 σχόλια: