--

Top-ads

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ

Από το Blogger.

Βάσια Ακαρέπη

Ο Κορυδαλλός κινείτε !!

By | Τετάρτη, Μαΐου 25, 2011 Leave a Comment
Πηγαινοερχόμαστε κάθε μέρα στους δρόμους του, μπαινοβγαίνουμε σε μαγαζιά , καφετέριες, στις δουλειές μας, ψωνίζουμε στο σούπερ μάρκετ, πηγαίνουμε τα παιδιά μας στο σχολείο, χαμογελάμε, ερωτευόμαστε... ζούμε τις ζωές μας,! Επιχειρήσεις κλείνουν, καινούριες ανοίγουν , κι αυτό είναι ένα καλό σημάδι...
 Η πόλη κινείτε, πάλλεται, δεν μένει στάσιμη! Γιαυτό μου αρέσει ο Κορυδαλλός.. γιατί κάθε φορά μου βγαίνω έξω , κάτι καινούριο βλέπω, κάτι νέο έρχεται να πιάσει μια θεσούλα στην καθημερινότητα μας κι αυτό είναι πολύ αναζωογονητικό.. ειδικά αν βλέπεις τα πράγματα θετικά όπως εγώ! Τώρα θα μου πεις , γιατί στις άλλες συνοικίες δεν συμβαίνει αυτό; εκεί δεν ζουν οι άνθρωποι;.. Σαφώς και συμβαίνει , και ας με συγχωρήσουν όσοι μένουν εκτός Κορυδαλλού , αλλά... εγώ λέω αυτό που βλέπω , εδώ.. στον δικό μου μικρόκοσμο, στον δικό μας μικρόκοσμο, σε αυτήν την πόλη που κάθε μέρα βάζουμε λίγη από την αύρα μας!
Ο Κορυδαλλός κινείτε , και κινούμαστε και όλοι εμείς μαζί του!


Νεότερη ανάρτηση Παλαιότερη Ανάρτηση Αρχική σελίδα

0 σχόλια: