--

Top-ads

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ

Από το Blogger.

Βάσια Ακαρέπη

Δεν είναι Μάης αυτός!

By | Πέμπτη, Μαΐου 05, 2011 Leave a Comment
Θυμάμαι κάτι Μάϊους που έκανε ζέστη, που ο ήλιος έλαμπε και τα πρωινά είχαν μια υπέροχη μυρωδιά, (λένε πως η όσφρηση συνδέετε άμεσα με την μνήμη).. Θυμάμαι που ήμουν πιο ξέγνοιαστη, πιο ερωτευμένη με την ζωή , πιο ανάλαφρη, πιο ...ανοιξιάτικη!
Μα δεν είναι Μάιος αυτός ο φετινός...μας έχει τρελάνει, μια βροχή , μια κρύο, μια ζέστη, αναποφάσιστος! Κι όπως διαπιστώνει κι ένας φίλος μου , επηρεάζομαι πολύ από τον καιρό!..Ναι είναι αλήθεια, επηρεάζομαι! Αλλά μόνο αν είμαι ήδη ''κάπως''! Αν είμαι σε καλή διάθεση , δεν μου φταίει τίποτα, αλλά αν δεν είμαι και ο καιρός είναι περίεργος, έρχεται και δένει το γλυκό και απογίνομαι!
Που θα πάει , θα συνέλθω, θα φτιάξει και ο καιρός...Όλα καλά θα πάνε!
Νεότερη ανάρτηση Παλαιότερη Ανάρτηση Αρχική σελίδα

0 σχόλια: