--

Top-ads

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ

Από το Blogger.

Βάσια Ακαρέπη

Bazaar και καφές!

By | Παρασκευή, Απριλίου 15, 2011 Leave a Comment
  Εκεί που πάτε να πιείτε ήρεμα ήρεμα το καφεδάκι σας , σε ένα ωραίο Cafe , δεν θα ήταν καλά να μπορούσατε να αγοράσετε και τα μικροδωράκια που θα χαρίσετε στους φίλους σας , ή κάποιο πρωτότυπο αξεσουάρ ή ακόμα και μια περίεργη λαμπάδα για την ακόμα πιο περίεργη βαφτιστήρα σας;;
Κάπως έτσι το σκέφτηκα κι εγώ και σκέφτομαι να κατηφορίσω το απογευματάκι προς το Tabacco στην πλατεία Μέμου! Από χτες εκεί έχει bazaar με χειροποίητα κοσμήματα και αξεσουάρ! Και παρόλο που εγώ έχω αγόρια βαφτιστήρια, όλο και κάτι θα μου γυαλίσει στο μάτι και θα πάρω! Για μένα φυσικά...
Επιπλέον θα πιώ έναν ωραίο καφέ! Με έναν σμπάρο δυο τρυγόνια..
  Καλό και για ''άλλοθι'' .... ''Αγάπη μου, πάω να ψωνίσω κάτι δωράκια στα μαγαζιά, θα αργήσω λίγο!'' πίνεις τον καφέ σου με τους φίλους σου ή τις φίλες σου και γυρνάς και με τα δωράκια κανονικά.......αλλά να μην σας βάζω τέτοιες ιδέες (ή τουλάχιστον ,πάρτε και την αγάπη σας μαζί)! ...
 Καλημέρα σε όλους!!!
Νεότερη ανάρτηση Παλαιότερη Ανάρτηση Αρχική σελίδα

0 σχόλια: